Någon mer som har bebisverkstad nu
Hoppas, hoppas, hoppas nu att det ser bra ut på onsdag. Tänker så mycket på dig så är lika spänd på väntan till onsdag som dig tror jag :)
Hoppas, hoppas, hoppas nu att det ser bra ut på onsdag. Tänker så mycket på dig så är lika spänd på väntan till onsdag som dig tror jag :)
Verkar smitta detta.
Fick också blod på pappret idag. :(
Nej har inte ont och va inte så mycket.
Skulle haft mens för mer än en vecka sen så är nog inte det.
Snarare livmodertappen som blöder efter samlag eller nåt annat.
Håller tummarna att det inte blir nåt mer.
Har ju inga graviditetssymptom så har ju inga såna som kan försvinna heller. Tog ett test och det sa fortfarande gravid v3+
Tack. Ja inga mer blödningar ännu så hoppas på det.
Hur går det själv?
Vad som är medicinskt korrekt och vad som är känslomässigt korrekt terminologi skiljer sig ofta.
Jag hade alla gånger sagt bebis men vill man hålla distans så är foster kanske bättre?
Minns att jag blev lite upprörd på förlossningen när de kallade vår lilla bebis för fostret bara för att det saknades 4 veckor på utvecklingen. :(
Åh vad skönt att höra! Det är säkert bra och en ?vanlig blödning?
När va det du skulle på ultraljud?
Så jobbigt med blödningar :( kanske kan lugna med att jag också hade blödningar som sedan avtog och allt såg bra ut. Fick komma in på en koll, visade att jag var lättblödig för en infektion jag inte märkt av och mediciner jag tar kan orsaka.
Hoppas det ser bra ut på onsdag, håller tummarna!!
Det gick jättebra!! Hon kunde se ?en levande graviditet med blodflöde?. Bredvid den kunde hon se att det varit en blödning och att det var en del blod kvar så hon sa att jag nog får räkna med en till blödning snart. Hon trodde att det varit ytterligare en graviditet där. Så jag förlorade antagligen en tvilling. Frågade om nästa blödning då var ofarlig men hon sa att om jag blöder mycket och får som mensvärk ska jag kolla upp det. Så lite orolig är jag fortfarande men så lättad, tacksam och lycklig!
Min man blev jätteförvånad och glad, mest förvånad att jag lyckats hålla det hemligt. Han sa att jag betett mig konstigt och att nu när jag berättade det tycker han att min mage har strular under väldigt lång tid haha.
Var enligt mensen i vecka 9+4 idag, beräknad 8+6 eller 9+0 enligt vul (resultatet var oklart). Med min son blev jag framflyttad 6 dagar så det här kändes super!! :D
Vad skönt att höra!!! Så glad jag blir.
Å så underbart att höra! =D
Läst att det är vanligare än man tror med tvillinggravididtet där det blir mf på ena barnet. Eftersom man så sällan får ultraljud speciellt tidigt så upptäcks det sällan. Men va skönt att hon kunde säga vad hon trodde det berodde på och förbereda dig på att det kommer en till blödning så du vet vad det troligen är när det sker. Såklart blir man ju orolig ändå men då kanske det känns lite lugnare.
Grattis! =D