Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Håller tummen att ni får ett plus efter så lång tid av kämpande! Nu är det eran tur!
Haha du är verkligen inte ensam om det. Här händer det inte heller så ofta längre. Nu mer än vanligt då vi försöker få ett syskon men innan det, ojoj då hann det gå låång tid mellan gångerna haha.
Tack för era svar! Vad olika det är...och som sagt så har jag också läst stt varannan dag är bättre för fräscha spermier. Men senaste graviditeterna har jag blivit gravid med sex varje dag så vi kör på det under ÄL. Från dag 11-12 till ett par dagar efter positivt ÄL test. Ah gud vad man analyserar...borde slappna av mer tror jag haha :)
Haha åh förstår det! Kan tänka mig att det kanske blir mindre tillfällen ju större han är, då sover han väl mindre och hör mer hehe så gäller att passa på xD
För oss har det varit precis tvärt om hehe. När hon va mindre så kunde hon vakna jättelätt å sov aldrig speciellt djupt. Dvs att en annan aldrig fick sova heller hehe. Man visste aldrig om man hade 10 minuter eller 2h att göra nått. Då prioriterades äta å sova i varierande ordning. Men nu sover hon riktigt bra, förutom i slutet på språng å tandsprickning. Alla små är olika :) nu är hon visserligen knappt ett år så ska väl inte ropa hej än! Ser inte fram emot de första månaderna med bebis igen men resten är bra mysigt!
Fortsätt köra på din beprövade metod! Tror även det rekommenderas varannan dag för att många kanske har svårt att få till varje dag eller inte vet när ÄL är. Känns inte som att mer sex kan skada när man vill ha barn ;)
ÄL+5 idag, på fredag kanske jag ska våga mig på ett test :D
ÄL+5 idag, på fredag kanske jag ska våga mig på ett test :D
Postar listorna igen om någon missat att skriva upp sig och så de inte försvinner massa sidor bak! barnlängtan2021, jag önskar och hoppas innerligt att det är er tur nu att få en bebis, vi håller tummarna och önskar på en stjärna
BIM-lista
2/12 barnlängtan2021
9/12 4a
10/12 Babymakeing
18/12 Lillskrutten
20/12 Första
24/12 Hopeforaplus