• Anonym (Babymama)

Någon mer som har bebisverkstad nu

Hej!

Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

• Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (4a)
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-03 17:36:51 följande:

Nu fick jag lite rosa flytningar på toapappret så mensen dyker nog upp vilken dag som helst nu :(

Oh no! Hoppas det inte blir något mer!
  • barnlängtan2021
    Anonym (4a) skrev 2020-12-03 17:57:06 följande:

Oh no! Hoppas det inte blir något mer!

Hoppet försvann helt nu :( Men ja, jag hoppas att det är något annat...
  • Anonym (Babymakeing)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-03 16:03:52 följande:

Ja <3

Nej symtom är ju det man går och känner efter hela tiden nu haha. I mina graviditeter har jag fått symtom senare, typ v 6-7 som ömma bröst och illamående, men aldrig känt något speciellt innan. Så är ju bara dum som går och känner efter :D det visar sig ju sen i vilket fall :)

Fick som lite smärta i livmodertrakten förut idag å senare har det känts som lite molvärk. Eller så va det bara chipsen som inte kom överens med min mage? Hehe man ser symptom i allt! Vet ju att det inte är nån större idé att analysera, vet att jag får molvärk innan mens och jag får molvärk om jag är gravid så samma samma!

Precis nu vill vi ha plus som leder till en liten härlig krabat om 9 månader! =D
  • Anonym (Babymakeing)
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-03 17:36:51 följande:

Nu fick jag lite rosa flytningar på toapappret så mensen dyker nog upp vilken dag som helst nu :(

Sålänge det inte är mer än rosa flytningar så behöver det inte betyda nått, men förstår om du tappar modet :( kanske får ett plus lagom till nyår istället om det inte tagit sig ändå nu <3 det är inte över förrän fröken röd skvalar!
  • barnlängtan2021
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-03 19:54:08 följande:

Sålänge det inte är mer än rosa flytningar så behöver det inte betyda nått, men förstår om du tappar modet :( kanske får ett plus lagom till nyår istället om det inte tagit sig ändå nu <3 det är inte över förrän fröken röd skvalar!

Inte varit något mer under kvällen. Får se hur det blir under morgondagen. Tack för peppen <3
  • Anonym (Lillskrutten)
    barnlängtan2021 skrev 2020-12-03 06:57:49 följande:

Ja så fort man googlar så hittar man bara det värsta haha.. Jag har ju haft mens varje månad utan ägglossning, nu var ju inte det efter en förlossning. Men därför jag funderade tillslut varför vi aldrig lyckades.

Men jag ska ta ett nytt test på lördag, ett digitalt. Om inte mensen kommer.

Åååååh neeej vad tråkigt med rosa flytningarna =(( Jätteledsen!

Men har du fått kolla nu så du verkligen får ägglossning och att det fungerar som det ska?
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (4a) skrev 2020-12-03 16:03:52 följande:

Ja <3

Nej symtom är ju det man går och känner efter hela tiden nu haha. I mina graviditeter har jag fått symtom senare, typ v 6-7 som ömma bröst och illamående, men aldrig känt något speciellt innan. Så är ju bara dum som går och känner efter :D det visar sig ju sen i vilket fall :)

Haha men likväl går det inte att låta bli! Försöker tänka bort allt lite för som du säger visar det sig tillslut men jag känner och funderar hela tiden haha
  • barnlängtan2021
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-12-03 20:48:36 följande:

Åååååh neeej vad tråkigt med rosa flytningarna =(( Jätteledsen!

Men har du fått kolla nu så du verkligen får ägglossning och att det fungerar som det ska?

Nej, var ju på vul CD14 och fick då ovitrelle. Sen har jag inte varit på några besök eller gjort några kontroller. Är idag på CD31
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-12-03 19:52:05 följande:

Fick som lite smärta i livmodertrakten förut idag å senare har det känts som lite molvärk. Eller så va det bara chipsen som inte kom överens med min mage? Hehe man ser symptom i allt! Vet ju att det inte är nån större idé att analysera, vet att jag får molvärk innan mens och jag får molvärk om jag är gravid så samma samma!

Precis nu vill vi ha plus som leder till en liten härlig krabat om 9 månader! =D

Haha jobbigt när man längtar efter något och letar alla möjliga tecken! Kommer du ihåg när du började få symptom förra gången? Inte ens en vecka kvar nu till din bim! Håller tummarna!
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu