• Anonym (Babymama)

Någon mer som har bebisverkstad nu

Hej!

Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

• Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymama) skrev 2020-11-28 19:31:22 följande:

1 barn 1.5år Hopeforaplus

Har inga barn. Barnlängtan2021

1 barn 5 månader Lillskrutten

1 barn nästan 1 år Babymakeing

Inga barn Första

3 barn. 6+ år. 4a.[/quote]

2 barn. 4 och 2 år. Babymama

Åh vad kul att se hur det ser ut med barn för alla sammanställt!

Om du vill får du gärna skriva upp när du har bim också! Solig Här kommer listan

BIM-lista

2/12 barnlängtan2021

9/12 4a

10/12 Babymakeing

18/12 Lillskrutten

20/12 Första

24/12 Hopeforaplus
  • Hopeforaplus

När vi ändå är igång så kanske vi kan skriva vilket försök vi är på om det känns okej? :)

3 försök, 4e kommer nu i december Hopeforaplus

• Anonym (Första)

3e försöket nu i december Första

• barnlängtan2021

Försökt i lite mer än ett år men första försöket med hjälp. Barnlängtan2021

• Anonym (Babymakeing)

4:e försöket nu i november. Babymakeing

• Anonym (Babymakeing)

Jag gjorde något dumt igår kväll. Jag gick tillbaka och kollade hur min cykel såg ut när jag blev gravid med nr 1. Jag hade tidig äl, fick positivt utslag på cd 14 redan och brukar få positivt på ca 17 annars. Hade sex på kvällen dagen innan positivt ältest.

Nu va det nästan samma fast positivt på cd 15 men hade sex på kvällen dagen innan så nu hoppas jag att det tagit sig igen!

Det va väl inte jättedumt men nu hoppas jag ju extra mycket så kommer bli än mer besviken när mensen kommer i december :(

• Hopeforaplus
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-11-30 07:37:17 följande:

Jag gjorde något dumt igår kväll. Jag gick tillbaka och kollade hur min cykel såg ut när jag blev gravid med nr 1. Jag hade tidig äl, fick positivt utslag på cd 14 redan och brukar få positivt på ca 17 annars. Hade sex på kvällen dagen innan positivt ältest.

Nu va det nästan samma fast positivt på cd 15 men hade sex på kvällen dagen innan så nu hoppas jag att det tagit sig igen!

Det va väl inte jättedumt men nu hoppas jag ju extra mycket så kommer bli än mer besviken när mensen kommer i december :(

Åh vad spännande! Nu hoppas jag att du får ett plus till 10/12!! :)
  • Hopeforaplus
    barnlängtan2021 skrev 2020-11-30 05:47:03 följande:

Håller tummen att ni får ett plus efter så lång tid av kämpande! Nu är det eran tur!Hjärta
  • Hopeforaplus

Min app säger att jag kommer ha ÄL 14/12 men tror mer på den 12-13/12 då jag brukar ha det 16-17 dagar efter bim. Det vi gjort det tidigare gångerna som vi försökt nu är att vi endast haft sex de dagar jag ägglossat (mest för att jag fått så sjuk snabb stegring och missat det). När vi fick första barnet så låg vi varje dag fram tills äl var förbi så tänker om man ligger varannan dag så borde det kanske ta sig nu.. Jag hoppas iaf!Skäms

• Anonym (Första)
    Anonym (Babymakeing) skrev 2020-11-30 07:37:17 följande:

Det måste ju ändå vara lite spännande att du gjorde det, så hoppas vi på att du inte behöver bli besviken vid bim utan att det blir plus :)
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu