Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Här är ytterligare en som hoppar in ????
Jag har följt denna tråd i typ 1 månad utan att våga ge mig in i den. Men lite extra pepp kan alla behöva ibland.
Mannen och jag började förra månaden att aktivt försöka men vart inget då, så vi är inne på andra försöket denna månad. Inga barn sedan tidigare så är nästan mest oroliga över om vi kan få barn överhuvudtaget.
Hoppades så innerligt att det skulle gå på första försöket även fast jag vet att det kan ta många månaders kämpande innan plusset kommer. Men jag vart ändå väldigt besviken och nästan tom på känslor och ville ge upp direkt.
Men nu tar vi nya tag och jag går in med en helt annan känsla den här månaden. Äl vilken dag som helst nu och hoppas denna gång att det tar sig.
Hej!
Här har ni en till ????
Vet bara inte när jag har äl , mens eller något.
Jag har ätit cerazete och i vanliga fall när jag bara glömmer ett piller. Ibland med några timmar så börjar jag blöda direkt . Väldigt lätt. Nu slutade jag med dom för två veckor sen . Blödde inget alls. Fick bara väldigt ont i magen 2 dagar efter piller stoppet .
Tänker att man inte borde kunna bli gravid några dagar efter piller stopp va?
Än så länge ingen blödning/ mens. Hmm. Vill bara ha mens så jag kan utgå från något . Spännade ????
Jag har följt denna tråd i typ 1 månad utan att våga ge mig in i den. Men lite extra pepp kan alla behöva ibland.
Mannen och jag började förra månaden att aktivt försöka men vart inget då, så vi är inne på andra försöket denna månad. Inga barn sedan tidigare så är nästan mest oroliga över om vi kan få barn överhuvudtaget.
Hoppades så innerligt att det skulle gå på första försöket även fast jag vet att det kan ta många månaders kämpande innan plusset kommer. Men jag vart ändå väldigt besviken och nästan tom på känslor och ville ge upp direkt.
Men nu tar vi nya tag och jag går in med en helt annan känsla den här månaden. Äl vilken dag som helst nu och hoppas denna gång att det tar sig.
Juste läste det. Var det ditt senaste barn som kom så tidigt? Fruktansvärt läskigt! Men du har fött ett fullgånget barn? Då får vi hoppas det blir så nu med och var en engångsgrej senast. Har det tagit lång tid att återhämta dig och bebis?
Jättekonstigt!
Ni som tagit ältester -hur många dagar har det skiljt att få positivt månad till månad?
Testa förra mån för första gången och fick positivt den här dagen i cykeln. Denna månad drog älflytningar igång senare än vanligt men är igång nu, dock neg test än så länge. Lär väl komma i dagarna, hoppas jag..