Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Alltså så stressigt allt känns. Vill bara bli gravid nu och att allt ska klaffa. Fick helt plötsligt jobberbjudande och nu har jag känt mig stressad och vet inte vad jag ska göra.
Har egentligen ingen lust att vara kvar på mitt jobb, men känns fel tillfälle att byta och egentligen vill jag ju inte jobba innan nästa bebis. Gaah. Gått runt med stresskänsla i flera dagar och känner mig sjukt trött alltså, så mycket tankar!!
Och så blir jag såååklart stressad över att jag är såhär stressad och att det ska påverka chansen att bli gravid. Känner typ skjut mig typ haha :) (:
Hur känner ni kring allt?
Ja jag jobbar. Är lika i mitt yrke, väldigt få som jobbar i slutet av graviditeten i mitt yrke. Men jag tycker inte det är något problem att byta jobb och gå hem så dyker det upp något tar jag det. Men känner du så kan det kanske vara bra att avvakta :)
Ja stressen är absolut värst!
Ikväll har jag mått ovanligt illa och har värk i hela svanken och så går det runt till molvärk på framsidan. Trött, tagit en tupplur nu på kvällen till och med. Illamåendet och denna hemska molvärk är inte vanligt för mig så jag hoppas verkligen det är symtom!
Ååh håller tummarna!!
Ja men tänker mer så man inte skriver på och säger upp sig och så jobbar man inte något x) så får man inte vara kvar så står man utan sen istället.
Känns ändå bra att ha jobbet jag har nu, för jag har verkligen 0 stress att komma tillbaka och kan vara hemma hur länge jag vill
Å så olidligt spännande! Hoppas du får positivt på stickan. Och att illamåendet är övergående. Nyfiken på om du har samma kön på benen sen innan? Vissa påstår att man mår mer illa med flickor och andra med pojkar :)
Jag är på bim+2 och fick en flytning idag vilket jag typ bara hade när jag va gravid så jag hoppas här med. Men ja jag ska hålla mig till söndag. Är så rädd att bli besviken denna gången om det är negativt nu så väntar en dag till eftersom min mens varit rätt oregelbunden sen den kom tillbaka.
Hej!
Här har ni en till ????
Vet bara inte när jag har äl , mens eller något.
Jag har ätit cerazete och i vanliga fall när jag bara glömmer ett piller. Ibland med några timmar så börjar jag blöda direkt . Väldigt lätt. Nu slutade jag med dom för två veckor sen . Blödde inget alls. Fick bara väldigt ont i magen 2 dagar efter piller stoppet .
Tänker att man inte borde kunna bli gravid några dagar efter piller stopp va?
Än så länge ingen blödning/ mens. Hmm. Vill bara ha mens så jag kan utgå från något . Spännade ????
Mina gubbar blev frågetecken ser jag nu
Hej!
Här har ni en till ????
Jag har ätit cerazete och i vanliga fall när jag bara glömmer ett piller. Ibland med några timmar så börjar jag blöda direkt . Väldigt lätt. Nu slutade jag med dom för två veckor sen . Blödde inget alls. Fick bara väldigt ont i magen 2 dagar efter piller stoppet .
Än så länge ingen blödning/ mens. Hmm. Vill bara ha mens så jag kan utgå från något . Spännade ????
Ville även kommentera det Anonym (Babymama) skrev förut. Min mens har varit likadan! Slutade med p-piller flera månader innan vi bestämt att vi skulle börja försöka första gången. Varje månad varvade min cykel mellan 27-29 dagar. Förutom cykeln under första försöket, då var den plötsligt 32 dagar lång!! Det var tråkigt för jag hade bestämt att jag skulle testa på dag 33. Blev väldigt besviken.
Kan ha varit ett tidigt missfall kanske för min mens brukar smyga sig på lite medan den mensen kom som en fors från ingenstans! Tog inget test så får aldrig veta. Men förstår frustrationen när ens cykel helt plötsligt byter längd just som man börjar försöka bli gravid!
Hej!
Här har ni en till ????