Anonym (4a) skrev 2020-12-14 17:19:13 följande:
Ja visst kan det vara sömnbristen som orsakar huvudvärken, vet precis hur det där är. Min äldsta och yngsta har haft otroligt svårt att sova. Men inte nu som tur är hehe.
Trötthet och molvärk i nedre delen av magen har jag också, mer nu faktiskt än tidigare graviditeter. Men bullar och bakverk har jag alltid svårt att stå emot, och nu när jag inte äter lchf när jag äntligen är gravid så slinker de ner lite lättare haha :D väntar på att brösten ska börja ömma och illamåendet kommer, då kommer jag sluta dricka kaffe också haha
Ja jag tror de kan göra ul utanpå magen, hoppas det :) har inte bokat ultraljud ännu, vet inte riktigt hur jag ska göra än. Men ska du göra kub? Det blir väl kring v 12 ca? Då får du ju två ultraljud nära varann :)
Hehe ja jag brukar va en gottegris men nu blir jag lite illamående när jag tittar på dom i affären. Men som sagt skulle det serveras mig och finnas framför näsan så hade jag inte sagt nej! Hehe.
Tyvärr funkar inte lchf för mig annars hade det varit ett bra sätt att tygla mig från allt. Min galla och fett funkar inte så bra ihop :( vilket Iof gör att jag kom bli lite sjuk av tårtor och sånt också ibland men det är en strid jag vanligtvis är mer villig att ta.
Ja precis, blir kub. Nånstans mellan 11+0 och 14+0 så hoppas jag kan få en tid under 12+.
Blir rätt tätt mellan dom men blir mysigt att få med mig sambon på första ultraljudet så vi får se hen/dem ihop :) hade kunnat tänka mig att göra tidigare men är ju roligare för honom att se nått mer än en blobb. Plus att ja, skönt att slippa ta av sig byxorna.
Du ville göra nipt? Vilka veckor är det man kan göra det? Blir det privat då?