Någon mer som har bebisverkstad nu
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Hej!
Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.
Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.
Jag är 38, så kan inte ta en paus. Är livrädd för IVF men det kanske finns andra steg på vägen innan. Har kontakt med en privat mottagning som sagt att vi kan kontakta dem så det kanske är en start. Få ett lugn om det är så att allt ser bra ut, så man har utredningen gjord iaf.
Då kanske det inte går att ta en paus nej. Det är ju som sagt ett steg på vägen och jag kan tänka mig att det kan kännas betydligt mycket lättare om ni tar kontakt med dom. Det finns säkert något som kan göra för dig ska du se.
Hur känner din parter i det hela? Får du stöd i det här eller är det mer du som kämpar för barn?
Nej, min partner är mitt allra största stöd.
Ja jag har vänner som gjort flera omgångar ivf som inte funkade och sen blev de gravida på egen hand strax efter.
Jag har bim 19e. Trodde 21e men ÄL visst va lite tidigare denna gången iaf enligt NC.
När har du bim?
Glömde att du hade plussat babymakeing :)
Sorry
Det är ju jätte bra.
Snart så går det för er ska du se :)
Jag är 38, så kan inte ta en paus. Är livrädd för IVF men det kanske finns andra steg på vägen innan. Har kontakt med en privat mottagning som sagt att vi kan kontakta dem så det kanske är en start. Få ett lugn om det är så att allt ser bra ut, så man har utredningen gjord iaf.