Någon mer som har bebisverkstad nu
Åh :( är ju som sagt några dagar kvar så hoppas hoppas! Vore kul och plussa samtidigt:)
Åh :( är ju som sagt några dagar kvar så hoppas hoppas! Vore kul och plussa samtidigt:)
Bara vänta och se då, men hoppas såklart på plus :)
Åh fy! Det blev inte mycket sömn för dig stackare Tråkigt med testet! Hoppas det är för tidigt bara, kanske en graviditet med lågt hormon. Hoppas hoppas! Ge inte upp riktigt än och blir det inte nu så blir det kanske ett septemberbarn, hur underbart när det fortfarande kan vara sommarvärme men löven ändrar färg och alla är tillbaka från semester
Behöver eran hjälp nu. Min app säger äl på måndag nästa vecka men jag tror snarare på fredag eller lördag. När man börjar få mer flygningar, är det nära då? Alltså hurlångt bort typ?Får mina test imorgon så tänkte börja kolla då. Får alltid mer dagarna innan äl men har aldrig lagt märke till hur pass många dagar innan jag får det. Vill verkligen säkra upp det den här gången och hinna ha mys innan själva äl men sambon är borta idag och imorgon så blev rädd att det är på g nu nu..
Tror det är lite individuellt hur långt innan man får sina äl-flytningar? Själv måste jag "gräva" efter dom för att märka av nått över huvud taget.
Men som tipset att gå efter vad du själv tror och sexa varannan dag för bästa chans :) Fortsätt tills du får positivt på äl-sticka och ett par dagar till. Och om du är osäker så kör på tills ett par dagar efter måndag när appen säger så är du helgarderad.
Håller tummarna för dig!
Haha funkar väl det med i nöd!
Hur är den när du blivit gravid? Tänker att den kanske reagerar likadant då
Såhär ser det ut idag med lunchurin:
Men är sååå orolig för missfall så testar hela tiden :(
Mer svart på vitt än så kan det ju inte bli =)
Men förstår dig! Jag kommer också testa på tok för mycket och ofta när jag blir gravid igen. Oron att det tas ifrån en finns u med en :(
Jag ska verkligen hålla mig till torsdag som minst nu. Testet i morse va blankt det också. Vill så gärna se två streck men det tar på psyket att grubbla och vända på allt. Ja alltså de flesta i vår närhet vet väl att vi planerar barn rätt tätt men har sagt det som mer "det blir när och om det blir" jag har försökt vara öppen men min begränsade äggtillgång så det är ingen självklarhet att vi kommer lyckas få ett syskon över huvud taget. Så den biten känner jag mig inte stressad över att det skulle ta tid. Det tog tid för oss att få 1:an också, därav fertilitetsutredning. Men ingen av våra vänner har tjatat eller vart på oss om det så den stressen är jag fri ifrån iaf. Mer att varje månad som går ju närmare kommer vi ägglösheten.
Ah vilket bra tips =) Då ska jag spana in dom! som den testgalning man är blir det ju lite dyrt annars hehe.
Ja precis, jag har generellt ganska kort cykel och fick mens tidigt så har förbrukat lite fler ägg än önskat. Bara att kunna ventilera och diskutera med andra här i gruppen hjälper tycker jag :) Alla har vi vår historia men samma önskan om att få en liten till familjen.
Sorry, jag ligger en dag före i tiden! I övermorgon har Babymakeing sin bim, hoppas tiden går snabbt för dig nu!
Ja gör det. Men obs på att de är bara några mm breda. Jag har ju också gått och blivit testoman så de var ju perfekt ^^
Åh, jag fick också mens tidigt vid 10 års ålder och har själv undrar om det inte måste vara så att fler ägg då förbrukats och det kan vara så att jag också kan ha dålig äggreserv. Har dock inte vågat kollat upp det... spar man ägg om man äter p-piller då? Eftersom man inte har ÄL då? Ja visst är det väl toppen att prata av sig här lite:) har du läst om vulverine / Jenny koos? Hon har massa tips på bättre fertilitet, även låg äggreserv :)
Hej! Här har ni en till som väntar spänt på plusset, hade äl i helgen testade med äl tester samt använder jag natural cycle app med temperatur mätning. Har haft vattninga flytningar samt liiite molvärk till o från enda sedan äl.
Så nu hoppas jag på ett plus!