Någon mer som har bebisverkstad nu
Haha åh förstår det! Kan tänka mig att det kanske blir mindre tillfällen ju större han är, då sover han väl mindre och hör mer hehe så gäller att passa på xD
Haha åh förstår det! Kan tänka mig att det kanske blir mindre tillfällen ju större han är, då sover han väl mindre och hör mer hehe så gäller att passa på xD
ÄL+5 idag, på fredag kanske jag ska våga mig på ett test :D
Tack <3 Ska ta ett nytt test i helgen om inte mensen dyker upp. Var i kontakt med kliniken idag och ska återkomma till dom nästa vecka med vad som har hänt.
Å det låter ju riktigt lovande!
Jag har bim på onsdag men ska hålla mig fram till måndag med att testa tänkte jag. känns som en eeeevighet! Men min dotter fyller år på lördag så det blir lite som händer inför det så kommer förmodligen ha fullt upp. Även om vi inte har något stort kalas så insisterade far och morföräldrarna på att de ville fira henne. Blir att baka tårta och ses i en park om vädret tillåter.
Spännande! Snart, snart! Ja försök att hålla dig så blir det klarare resultat. Härligt med födelsedag så tiden går snabbare. Tycker i och för sig att tiden går väldigt snabbt med en liten hemma, så det är jag tacksam för nu när allt man gör är att vänta haha Blir säkert ett jättemysigt firande!
Ja fy bubblan för viruset. Jag va beredd på att inte ha kalas alls i år men ja, när hennes farmor och mormor ber om det så fixar man ett helt enkelt. Just hennes far och morföräldrar träffar vi regelbundet ändå. och iom att hon inte går på förskola eller har kontakt med så många människor utom mig och sambon så känns det rätt safe. Men ja allt på behörigt avstånd.
Jag har nånstans redan bestämt mig för att jag kommer få ett positivt besked när jag tar nästa graviditetstest. Så kommer det inte vara positivt kommer jag bli så sjukt besviken. Så dumt när man bygger upp en bild av något innan man har det svart på vitt, för inte ens då har vi ju fått erfara sitter man säkert i båten.
Ja <3
Nej symtom är ju det man går och känner efter hela tiden nu haha. I mina graviditeter har jag fått symtom senare, typ v 6-7 som ömma bröst och illamående, men aldrig känt något speciellt innan. Så är ju bara dum som går och känner efter :D det visar sig ju sen i vilket fall :)
Nu fick jag lite rosa flytningar på toapappret så mensen dyker nog upp vilken dag som helst nu :(
Första graviditeten som resulterade i dottern så kände jag nått efter 4-5 dagar. och vid graviditeten förra månaden va det ungefär samma. fast vid senaste nu så kände jag mer i ligamenten att de drog i dom efter redan en vecka.
Eller så är det för att jag ätit glass och jag inte borde äta laktos haha... svårt att veta vart allt kommer från när det sitter i magen. Kanske bara är gas hehe.
Första gången kände jag mig svullen över livmodern men nu är man lite "pluffsigare" i det området så svårt att veta vad som är svullet och inte nu. Gick ner alla gravidkilon rätt snabbt men gick upp en del igen för jag fick sån craveing efter choklad när jag ammade.
Tror inte jag kan hålla mig utan att ta ett test imorgon bitti. Kommer säkert visa tvärblankt eftersom det är på tok för tidigt! men ja.. jag har ju 20 test hemma så kan offra ett..