Någon mer som har bebisverkstad nu
Samma här, fjärde barnet och första försöket här med. Bim i helgen :)
Samma här, fjärde barnet och första försöket här med. Bim i helgen :)
Mens här idag med så hoppas på oktober istället:)
Hur går det för er?!?!
Ingen mens idag och den brukar va punktlig. Ett kanske supersvaaagt streck extra nu ikväll. Får se nytt test imorgonbitti. Shit så nervöst
Vet inte vad som händer :c gick upp kl 6 glad och gick och la mig igen med ett negativt test. Känner mig typ illamående? Ingen mens men fick en liten liten brun flytning.
Mensen 2 dagar sen. Om jag sedan får mens är ÄL 2 veckor efter den då? Känns så konstigt alltihop. Haft sjukt regelbundet i 2 år nu och så blir det såhär när man bestämmer sig för att försöka. Aja. Tar ett nytt test på måndag om inte mensen kommer igång innan dess..
Mensen kom idag (tack o lov tog det inte längre tid) så får väl plussa på 2 dagar så man prickar älx)
Gud vad spännande!!! Jag måste försöka ha mer is i magen nästa gång. Gick åt 13 test denna gång haha. Barnen innan har blivit till på första försöket så detta känns lite konstigt allting
Haha aa 13 st x) jag har bra koll på äl och prickat båda barnen innan utan temp eller test. Denna månad hade jag värk på nått sätt som jag aldrig annars har runt äl och kändes nästan inte som att det inte skulle bli något pga det. Hoppas inte det blir samma sak nästa månad.
Jag måste direkt vid plus bli insatt på trombyl. (Därav mycket test då jag inte vill gå en dag och missa ett plus.)
Sen äter jag 2 tabl mittval gravid och folsyra
Jag ska börja imorgon med kostschema igen.
Har du haft bra graviditeter/förlossningar innan?
Okej. Jag fick allvarlig havandeskapsförgiftning. Inlagd i v 25 och blev snittad då. Så är en stor grej att bli gravid igen. Hoppas på fullgången bebis och inte 600 gram <3
Hur går det för er förresten? Vilken cd är ni på?
Är själv på cd 19 äl+5, råkade köpa ett testa tidigt test och tänkte testa på fredag (ÄL + 8, bim -6) :D
Känner mig dock lite lost hur jag ska göra nu när min period gick 2 dagar över. Rädd att missa ÄL.
Jag skulle ha mens 24e. Fick 26e.
Så ska man räkna en period på 29 eller 31 till nästa.? Den har varit 29 dagar hela tiden utom denna månad.
Om mensen kom 24e skulle det va ägglossningperiod ca 7e-11e med 29 dagar
Men mensen kom 26e, då skulle det va ägglossning 9-12e med 29 dagar
Men nu var perioden 31 dagar och är det så nästa månad med så är ägglossning ca 11-14e
Men typ någon gång runt 8e-14e då. Blir intensivt haha