Anonym (Undrar) skrev 2020-09-10 07:49:14 följande:
Jag tvingar mig inte, utan jag vill ha sex men jag kan inte bli kåt. Varför skulle jag få vestibulit? Jag blir väldigt våt, dvs kroppen reagerar men huvudet reagerar inte.
Jag njuter ändå av närheten som sexet ger, även om jag inte är kåt. Och jag njuter av att ge honom njutning.
Man behöver inte vara snustorr där nere för att kroppen (eller ditt psyke) tillslut ska slå bakut en dag. Skall man vara brutal här, så är det inte vansinnigt ovanligt att kroppen svarar på sexuell stimuli även under något så traumatiskt som en våldtäkt. På ett vis som är oerhört jobbigt för offret i efterhand, eftersom man rent logiskt har svårt att förstå hur kroppen kunde reagera så när händelsen var inget annat än hemsk, traumatisk och något man absolut inte ville. Som att bli förrådd av sin egen kropp.
Du kan ge honom njutning på många olika vis utan att ditt könsorgan används. Vad man önskar och vill räcker inte alltid till. Att du inte upplever kåthet och lust under sexet är ett tecken på att något inte är som det ska, möjligt att du skulle kunna tänkas vara asexuell som någon föreslog, men det kan lika gärna finnas andra orsaker till varför. Att ni inte har rätt sexuell kemi mellan varandra. Något hormonellt som spökar. Att du/ni inte vet vad som faktiskt får dig att tända. Oavsett vad så är det riskabelt att ha sex om man aldrig blir kåt, det kan ge besvärliga konsekvenser som inte är så enkla att bli av med sen.