• Anonym (Undrar)

Hur länge kan man ha sex utan att vara kåt?

Hade hoppats på att min lust skulle komma tillbaka genom att ?tvinga? mig till sex men det har den inte gjort, gått ett halvår nu och jag har haft sex utan att själv vara kåt. Är det bara att fortsätta eller vad ska man göra?

• Svar på tråden Hur länge kan man ha sex utan att vara kåt?
  • New  Dawn
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-07 21:51:38 följande:

Nu menar jag inte att jag verkligen tvingar mig, jag vill ju ha sex men kan av ngn anledning inte bli kåt. Har läst att det ska vara effektivt att ha sex ändå för att få tillbaka lusten plus att min gynekolog rekommenderade det, att det bara är att ha sex oavsett lust eller inte så skulle tydligen lust och kåthet komma tillbaka.

Då tycker jag att du ska berätta för din barnmorska hur du känner så kanske hon (det är oftast en kvinna) inte ger så korkade råd till andra kvinnor.

Ha i stället kravlös njutning med hela kroppen. Smek varandra och känn efter vad som är skönt och inte. Om ni blir kåta, så ha i första hand utforskande oral och smeksex utan krav. Blir ni sugna på samlag är ju inte det fel
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (hm)

Är du attraherad av honom?

• Anonym (op)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-08 20:31:10 följande:
    Ne vill inte låta honom göra det, förhållandet är ganska nytt. Och sen tror jag inte min lust skulle komma tillbaka bara sådär heller. Så att ta bort sexet skulle inte fungera alltså. Får kanske bara inse att min sexlust helt försvunnit.
    Men hade du inte lust i början heller?
  • Anonym (Genom ett helt liv?)

Jag är inte alltid kåt när jag har sex men jag vet att jag blir det efter en stund om han stoppar in den istället för att fumla utanpå så jag fejkar att jag är kåt och säger jag är så kåt stoppa in den nu.

Kanske genom ett het liv kan man göra så eller blir det för torrt efter klamkteriet?

• Anonym (Undrar)
    Anonym (op) skrev 2020-09-08 22:45:15 följande:

Men hade du inte lust i början heller?

Jo dem två första ggr typ, lr kanske inte så mycket lust, mer att det var spännande och pirrigt typ att ligga med någon för första gången.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (hm) skrev 2020-09-08 21:58:20 följande:

Är du attraherad av honom?

Ja det tror jag, vill alltid vara nära honom, tycker om ta på honom, dofta på honom, pussa på honom osv.
  • Anonym (hm)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-09 07:36:58 följande:
    Jo dem två första ggr typ, lr kanske inte så mycket lust, mer att det var spännande och pirrigt typ att ligga med någon för första gången.
    Anonym (Undrar) skrev 2020-09-09 07:37:35 följande:
    Ja det tror jag, vill alltid vara nära honom, tycker om ta på honom, dofta på honom, pussa på honom osv.
    Hur har det varit innan det här förhållandet? Har du haft sexlust tidigare?
  • Anonym (Stina)

Man har inte sex utan att vara kåt. Kan förstörs både rent psykiskt och fysiskt.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (hm) skrev 2020-09-09 08:19:22 följande:

Hur har det varit innan det här förhållandet? Har du haft sexlust tidigare?

Ja när jag var yngre, typ mellan 22-28, trodde aldrig att jag skulle få problem med tappad sexlust, men sen har den bara försvunnit :/
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Stina) skrev 2020-09-09 09:21:18 följande:

Man har inte sex utan att vara kåt. Kan förstörs både rent psykiskt och fysiskt.

Så då tvingar man ens partner leva i celibat istället?
Svar på tråden Hur länge kan man ha sex utan att vara kåt?