Porrberoende man
Hej... Min man tittar på porr, exakt varje dag. Varje morgon när han är sugen så är det porr som gäller. Detta är inget han gör i smyg utan helt öppet, vilket är bra i och för sig man ska ju inte hemlighålla saker i smyg då... När jag säger att jag vill ha vanligt sex bara vi två utan att han tittar på porr så är det ju helt okej för honom Men han kan oftast inte komma utan att ha porr med i bilden.
Jag blir mer och mer avtrubbad av detta och känner snart ingenting sexuellt med honom och känner bara att jag vill fortsätta sova när jag vaknar på mornarna av att han ligger och tittar på porr. Jag har tagit upp detta med honom ett flertal gånger och försökt prata om det men han verkar inte se på det som ett problem. Porr är för honom naturligt. Såklart kikar män på porr men jag känner mig... Jag vet inte hur jag ska förklara det, oälskad kanske. Jag vet att jag är attraktiv och jag gillar normalt sex men det blir mest jobbigt när jag märker att jag inte alls räcker till. Jag kan räkna på en hand de gånger han kunnat komma enbart med mig de senaste två åren. Det börjar bli normalt för mig men samtidigt så känns det så fel... Råd och erfarenheter kring detta????