Ivf2020 skrev 2021-02-13 10:57:18 följande:
[quote=80951745][quote-nick]Sussna85 skrev 2021-02-13 10:48:31 följande:[/quote-nick]
Här har blödningen kommit tillbaka nu idag,var färskt blod nu vid ett wc besök,försöker behålla lugnet och hoppas än en gång på att det inte är en mf blödning ;(
Ingen har sagt nått om att ta det lugnt,men jag vågar inte gör så mycket annat. Jag som annars tränar många dagar i veckan så vågar jag nu inte göra nått.
[/quote
Åh. Jag förstår din oro :'( men håll hoppet upep, vet en annan som fick störtblödning i v. 6 samt v. 8. Hon har idag en frisk tös :)
Åh,såna historier vill jag höra nu,tack<3
Ja jag har försökt att behålla lugnet lite,men egentligen skulle jag bara vilja skrika rakt ut och springa till akuten. Inget illamående idag heller så,fast det har ju kommit och gått förut med men varför måste det vara borta just idag..
Filly skrev 2021-02-13 18:32:53 följande:
Hur har det varit med blödningen idag? Har det avtagit? Vad kan man göra i den här situation? Ska du liksom ringa till vården eller ska man avvakta?
Jag hoppas verkligen inte det är den typen av blödning<3
Ta nu inte ut någonting i förväg. Skickar massa tur till dig. Kram
Det har inte kommit mera nu under kvällen,men molar och sticker i livmodern..ja de sa från gyn kliniken att det var bara att höra av mig vid en fortsatt blödning,men nu är det helg och då är det akuten som gäller,därav har jag avvaktat. Får se om jag kan få till ett VUL inom kort,har ju en inbokat första besök och inskrivning på måndag. Och tack snälla du <3