Grustradgarden skrev 2021-02-09 17:17:30 följande:
Jag är inte religiös på något vis, men nu ska jag be till högre makter för din skull! KRAM
Tack fina du,jag är inte heller religös men ber just nu så hårt att den lill* vill stanna. Men vill oxå vara realist i detta när det gör så ont och blöder så mycket. Men TACK
Filly skrev 2021-02-09 18:01:42 följande:
Kunde de säga varför blödningen kom?
Men du, tänk så att det finns ett litet pyre därinne som mår bra. Det behöver inte alls vara av det värsta som du tänker, jag hoppas innerligt att det aldrig kommer vara så också!
Skickar all tur-energi till er<3
Nä..livmodertappen var stäng sa hon. Det är ju förstås nått positivt. Maskinen hon använde gav inte så bra ultraljudsbild så det enda hon sa var att hon såg ett foster i rätt storlek för veckan, och det såg ut som ett litet hjärta pulsera där. Tack snälla
Jag kan ju inte påverka detta det minsta,får nu ta emot din tur-energi och bara hoppas
Lunaymar skrev 2021-02-09 18:04:04 följande:
Oh nej :(
Men är det lite blod så kanske det inte är någon fara Sussna! Det är vanligare än vad man tror med blödningar i tidig graviditet. Sen är det också vanligt med molvärk, det behöver du inte oroa dig om. Vissa kvinnor får så ont så de behöver åka in men det behöver inte betyda ngt dåligt. Håller tummarna för er <3
Det bara rinner färskt mörkt rött när jag går på toa, ursäkta infon. Men inte någe klumpar eller så,ännu iallafall. Tack
jag hoppas att molvärken inte har med blödningen att göra,och får bara hoppas att hens lilla hjärta är starkt nog att fortsätta slå.