Javelina skrev 2020-09-26 17:39:31 följande:
Låter klokt att prova det som finns innan ni går över till äd men förhoppningsvis behövs det inte alls, du är ju ruvare nu! :)
Det är ju ingen superkonstig medicin så nog kan kliniken gå med på att skriva ut det.
Det svänger rejält här med, har beslutat att först använda oss av letrozol fram till jul, har ju recept kvar och jag fick ju faktiskt äl av dem, har pco och i princip aldrig egen äl. Efter jul kontaktar vi en annan klinik och gör ett nytt ivf-försök. Så nu har jag beställt ett gäng äl-tester och allt. Känns bra att släppa ivfen ett tag och ladda om, blir så ödesmättat och absorberande. Hela tillvaron påverkas och allt runtomkring hamnar i skymundan.
Någon som rekommenderar Linné-klinken?
Jo, jag är ju det,en ruvare igen! Och men tanke på oddsen att det skulle bli nått ägg till att ruva var så liten...men ändå blev det en kämpe. Så får jag väl försöka vara lite optimistisk kring ruvningen med :)
Jo, jag ska ta isf ta upp detta med kortison med kliniken, vilken vi nu väljer att fortsätta försöken med isf.
Ok, så chansen till att ni kan lyckas naturligt finns där med lite hjälp av letrozol
Vilken klinik har ni nu gått?
Vi hade tänkt fara till Linne kliniken först, har läst att de ska vara bra och en ledande klinik inom ivf. Nära och bra skulle det ha varit oxå.
Meeeen sen kom Coronan och satte dom planerna på is...