IVF hösten/vintern 2020
Får lite rysningar :) Grattis och heja embryot!
Får lite rysningar :) Grattis och heja embryot!
Vid frukosten ringde telefonen. Det var embryologen. 4 av 8 ägg är befruktade och det blir återinföring på måndag. Åh jag hoppas att det lilla vill stanna i magen. Jag blev så glad att det blev befruktat men så rädd nu för vad som ska kommas. Hur har det gått för er andra? Jag ska börja med lutinus i morgon eftermiddag. Läst att många får graviditetssymtom av dom?
Håller alla tummar för dig! Jag hade 0,5 i amh för knappt tre år sedan när jag blev gravid med dottern via ivf (har säkert skrivit det till dig tidigare), då fick vi tre ägg varav två delade sig. Nu har jag amh 0,1 tyvärr och fick avbryta stimuleringen pga för dåligt svar. Men ska börja igen vid nästa mens.
Hejar massor! :)
Känner mig hormonell, kan knappt läsa den här tråden utan att bli tårögd till höger och vänster haha :D Och brösten ömmar. Lite smått illamående ibland när jag är hungrig och lite trött också. Och längtar massor efter ultraljudet 2 december :)
Åh så kul för er! Heja ägget??
10 ägg fick jag när de va dags för äggplock men det var bara en av dom som blev befruktad. Blev jätte besviken men sen tänkte jag bättre 1 ägg än inget alls. Är på RD5 idag. Så ge inte upp än, det kanske är ett guldägg <3
10 ägg fick jag när de va dags för äggplock men det var bara en av dom som blev befruktad. Blev jätte besviken men sen tänkte jag bättre 1 ägg än inget alls. Är på RD5 idag. Så ge inte upp än, det kanske är ett guldägg <3
Så glad för din skull <3 nu hoppas vi det går hela vägen!! :)
En bra start! Nu håller vi tummarna! <3
Åh vad roligt att höra!???? Håller alla tummar för lilla ägget!