IVF hösten/vintern 2020
Clemmentina skrev 2020-10-30 14:40:07 följande:
Intressant! Det där känner jag inte till alls. Jag fick inte ta Ovitrelle sist eftersom det blev totalfrys. Men tråkigt att du inte fick testa en annan om resultatet kan bli olika. Jag fick ut 6 ägg den här gången. Något färre än sist men betydligt fler än vid första plocket. Nu hoppas
Clemmentina skrev 2020-10-30 14:40:07 följande:
Intressant! Det där känner jag inte till alls. Jag fick inte ta Ovitrelle sist eftersom det blev totalfrys. Men tråkigt att du inte fick testa en annan om resultatet kan bli olika. Jag fick ut 6 ägg den här gången. Något färre än sist men betydligt fler än vid första plocket. Nu hoppas jag att icsi gör susen och att vi får hög andel befruktade. :) Ta k fjär att du alltid är så peppande! Har din menar kommit igång ännu? <3
jag att icsi gör susen och att vi får hög andel befruktade. :) Ta k fjär att du alltid är så peppande! Har din menar kommit igång ännu? <3
Ser att jag har skrivit fel,sprutan heter ju Pregnyl och inte Pevaryl,det är nått helt annat de...haha.
Ja enligt läkaren så kan det hjälpa att byta ägglossningsspruta om t.ex många ägg är omogna vid plock. Så vi får se hur det blir denna gång då.
Om nu min mens behagar komma, inget mer blod än det som kom för några dagar sen,känns som det ska sätta igång närsomhelst,men icke,jäkligt segt detta väntande. Måste
t.om ta ett gravtest imorse,totalt blankt givetvis.
Men 6 ägg helt ok ändå, men jag vet hur det är,man jämför ju såklart med vartenda extra ägg man fick på andra äggplock.
Men icsi kommer nog att fixa fin fin befruktningsgrad ska du se!
Det kommer vi att pröva nu denna gång oxå hoppas jag på