IVF hösten/vintern 2020
Det ser jag fram emot, hejar på dig! :)
Det ser jag fram emot, hejar på dig! :)
Grattis! Så himla kul!
Jag råder dig att inte ta fler digitala tester. Det oroade mig såååå mycket under en månad innan jag fick komma på tidigt vul. Mitt visade också fel, men när jag var på vul stämde fostret med tiden. :)
Åh grattis :)
Det är ju helt fantastiskt! :) Grattis. Så otroligt glad för din skull.
Håller med om att du inte ska fokusera så mycket på det digitala testet. Försök att njuta av att vara gravid. Även om det inte är helt lätt för oss ivf:are.
Åh vilken start på veckan, hur känns det? Ska du ringa kliniken och berätta idag?
Jamen gud vad härligt!! Grattis <3 Så glad för din skull :) De digitala är inte att lita på,så försök att inte oroa dig <3 Vet att det är otroligt svårt men.
Stort grattis!
Som flera andra sagt, de digitala testen är inte att lita på. Försök att njuta nu och tänkt att det ska gå vägen!
Konstig sak att säga men vad skönt att du mår illa haha. Hoppas att du får en bra tid för vul.
Jag trodde att mitt tidigare missfall skulle göra att jag inte kunde njuta av att vara gravid, trodde att jag skulle vänta med alla appar och undvika att tänka på bf och liknande. Ha! Jag har tre appar, bf 15 juli, har redan planerat massor :D Det känns så jäkla bra att jag lyckas njuta utan oro :)
Nu ligger det lilla i min mage. De övriga tre skulle göra till blasto och eventuellt frysa. Helt galet fantastiskt det här vad sjukvården kan
Kl 14 ska jag med göra ett återförande. Lycka till med ditt idag ???? vi e på väg till Göteborg nu ????
Åhh grattis <3
Ja skulle som flera andra skrev strunta i att testa mer alls och bara njuta fram till UL. Vet de svårt jag blev ju själv stressad när ja läste om andra som testa men de kan lura en även om det ökat tyvärr, så blev det ju för mig så jag kommer inte testa mer nästa gång.