IVF hösten/vintern 2020
Skriv ett meddelande till mig hår på FL hur jag hittar er, så skapae jag en grupp till oss på FB imorgon, privat
Skriv ett meddelande till mig hår på FL hur jag hittar er, så skapae jag en grupp till oss på FB imorgon, privat
Hej tjejer,
Har läst alla era inlägg men jag har varit för ledsen, efter vår misslyckade FET, för att vara aktiv och svara. Jag håller tummarna för alls er ruvare och hoppas att det blir många bebisar i 2021.
Jag har, mot alla odds, blivit spontant gravid (kan inte tro det) i väntan på vår nästa ivf. Jag trodde inte att min kropp visste hur man kunde bli gravid så jag är helt i chockad. Jag hade tom blödningar som jag trodde var min mens (mer sparsamma men och de börjar minska nu) och anade inte ens att jag var gravid. Men jag vaknade upp för några dagar sedan och, av någon konstig anledning, testade jag med ÄL-stickor och mitt sträck dök upp inom 3 sekunder. Sen gjorde jag ett gravtest och ja, vi blev så förvånade så att vi åkte till apoteket och köpte ett till test. Nu hoppas jag bara på att det lilla fröet vill stanna hos oss. Jag är så lycklig och så livrädd.
Önskar er alla lycka till och följs gärna åt på fb <3
Toppen.. skicka mig meddelande bara här på FL så klurar jag ut under dagen med gruppen. Jag blir tokig här.. RD 8.. ser en svag skugga... vet inte hur jag ska tänka
Kanske svpårt se i bild, jag hade svag skugga förugår morse också, tönker att borde den inte antingen blivit starkare elle försvunnit? RD8 som sagt med blastocyst FET.
Toppen.. skicka mig meddelande bara här på FL så klurar jag ut under dagen med gruppen. Jag blir tokig här.. RD 8.. ser en svag skugga... vet inte hur jag ska tänka
Kanske svpårt se i bild, jag hade svag skugga förugår morse också, tönker att borde den inte antingen blivit starkare elle försvunnit? RD8 som sagt med blastocyst FET.
Nu är jag nog alltför desperat..
Måndag morgon och idag..ser ni ngt alls ? *fundersam*
Börjar inse nu att det inte blev ngt på riktigt. Ska minska lutinus nu för att lämna bort snart.. jaja.. tänker ändå att båda gångerna har de fäst! Trist som f*n men bara ta nya tag..
Ja tycker de är svårt att se, men vissa bilder blir svagare på vissas telefon. Ja har Samsung :( Ja tycker ändå att du tar lutnius fram till testdagen, iaf ja skulle ha gjort de även om man nog känner på sig de inte gick vägen.
Låter som en bra ide jag hänger också gärna på där.
Hej!
Helt ny här.. Började med ivf förra hösten, överstimulerad med utplock av 55(!) ägg, 10 st klara sig för återfrys. Gjort 3 återsättningar, plussade 21 dec på 3e försöket. Idag gjorde vi vul, 8+4, får kalldusch med beskedet ofostrig graviditet. Aldrig känt mig så låg, så hemsk, så barnlös.. Imorgon blir det cytotec för att få ut hinnsäcken.. Någon mer detta hänt för? Känner mig såå ensam..
Ja faktiskt, känns för knöligt att ta oss utomlands för ytterligare test,de skulle kunna börja utbilda sig vidare i DNA analyser i både Finland och Sverige faktiskt,eller i mycket mera än just detta, det känns som de ligger lite bakåt i ivf/ÄD behandlingar om man läser på andra kliniker då utomlands... Skulle vara så mycket lättare om de var up to date med allt här
Men jo, det var ju de jag oxå gjorde, fanns inte en tanke på att samma problem skulle uppstå denna gång. Därav blev fallet så hårt,hårdast hittills, började storgråta framför chefen som bara skulle gå förbi och fråga hur det var i förbifarten,håhå
Så nej, det ska fan inte vara lätt, har lärt mig det tidigt i livet och tusan det håller i sig ännu, haha.
Men hoppas så för er att ni lyckas med denna ivf så ni inte behöver ta ställning till ÄD Kramar!