IVF hösten/vintern 2020
Ja som jag skrev ovan,ultraljudet visa bara,kanske, 4 st dugliga äggblåsor idag. ÄP på fredag. Men mitt hopp är ute redan,jag har gett upp detta försök. Förlåt för negativt inlägg hörrni,men fan vad jag är besviken...
Ja som jag skrev ovan,ultraljudet visa bara,kanske, 4 st dugliga äggblåsor idag. ÄP på fredag. Men mitt hopp är ute redan,jag har gett upp detta försök. Förlåt för negativt inlägg hörrni,men fan vad jag är besviken...
Jag tittar in här ibland för att se hur det går för dig, vi följdes ju åt förra året i min tråd. Så glad för din skull att du är gravid!! Håller alla tummar och tår att det går hela vägen nu <3 stort grattis!!
Är så så ledsen. Tog ett nytt amh och fsh värde förra veckan,fick svaret idag. Fsh värde är lite förhöjt på detta prov pga av Elonva sprutan som jag tog. Så det borde annars vara ok ännu.
Mitt amh värde sjunker snabbt,på mindre än ett 1 år har det gått från 1.2 till bara 0.53. Om vi inte lyckas snart står nog ÄD för dörren...vet att man inte bara kan se till ett amh värde. Men med tanke på vår dåliga ivf historik så känns detta resultat riktigt förjävligt. Usch och blä.
1 ägg fick vi:(
Pratade just med läkaren,eftersom mitt AMH värde har gått ner så markant så kommer jag snart att hamna i klimakteriet. 35 år gammal...så om inte detta lyckas denna gång så blir det äggdonation ???? vi har under 10% chans att lyckas med mina ägg. Så det känns som vi får ge upp ivf försöken och ställa oss i kö för ÄD,och börja spara pengar...
Hej på er.
Jag har följt er en längre tid då vi också ska starta upp med ivf och jag tycker att ni är så snälla och fina mot varandra! Hoppas så på att ni alla lyckas snart!!
Jag var på uppstartssamtal på min privata klinik idag (ska ha mens om ca en vecka) och fick det tråkiga beskedet att Örebro som vi tänkt göra behandlingen hos drar ner på sin verksamhet pga Corona och jag är inte prioriterad då jag har för bra värden.
Nu blir det antagligen Falun istället med mycket längre resor och jag undrar om någon er gått där och hur det är?
Kram en nervös och lite deppig tjej
Åh då gör du rätt i att ringa imorgon. :) Spännande!
Tror inte jag orkar bli besviken två gånger så vågar inte testa precis innan testdag. När jag gjort det tidigare kommer alltid mensen direkt efteråt, haha. Väntar till söndag eller måndag tror jag.
Det verka som vårt lilla ägg har börjat dela sig! De skulle ringa ifall det inte hade lyckats. Och telefonen är tyst...så ett litet hopp!
Ja faktiskt. Jag hoppas så att det ska klara sig vidare nu bara. Tack för att du hejar på den lilla <3 stödet man får härinne betyder så mycket. Hur är det med dig just nu? :)
Jamen yeey!! Vårt lilla ägg har tydligen lyckas dela sig. Så jag börjar med Cyclogest ikväll i väntan på vidare uppdatering på måndag.
Jo Lutinus kan ge gravsymtom deluxe :/
En bra start! Nu håller vi tummarna! <3