IVF hösten/vintern 2020
Hur gick det för dig idag? Blev det något till frysen också? Och när är testdag? :) Håller tummarna!
Är du igång med letrozol nu?
Hur gick det för dig idag? Blev det något till frysen också? Och när är testdag? :) Håller tummarna!
Jag försöker vara positiv men lyckades ju gå emot mina tanke som var att vänta till testdagen.
Testade neg idag ?ruvdag 11?. Vet inte hur jag ska känna i allt detta. :(
Är det kört ??
Har ett fem dagar FET.. :/
Nu ruvar även jag tillsammans med er. Idag fick jag tillbaka ett 2dagars. Hoppas så, men har svårt att tro.
Idag fick läkaren upp embryot längre upp i livmodern. Tidigare har han gått upp ca 10,5 cm. Idag var han 15cm upp i livmoder, hoppas det gör susen!!
Nu den långa väntan till td 1/9. Äter både progynon 1+2/dag och Lutinus 3ggr/dag.
Idag tillåter jag mig själv att tro att jag är gravid!
Hej, hoppar in här :)
Har försökt bli gravid i två år, har ingen eller väldigt sällan egen ägglossning. Försökte med letrozol och ovitrelle men lyckades inte på den vägen heller, trots fina stora äggblåsor varje månad.
Blev godkänd för IVF förra veckan, första mötet med kliniken den 18/9 :)
Hur lång tid tog det för er från första mötet till att ni satte igång med sprutor? :)
Nu ruvar vi tillsammans ! Rd2 idag. Vad roligt att det gick så bra för dig och att du fick så många till frys :)
Håller med dig helt om att det är super mysigt att ruva, man känner sig mindre ensam på något vis.Vad kul att vi är så många som har testdag ungefär samtidigt ! Nu ser vi till att vi alla plussar. Hur gör du för att ruvardagarna ska gå snabbare ? Är då otålig haha
Wow :) Så roligt att läsa att det blev så bra resultat. Nu håller vi tummarna.
Hoppas på liknande resultat på min andra behandling som jag ska starta med nu i morgon. Fick en blasto insatt och en till frysen förra gången. Har följt tråden länge, men har inte hoppat in förrän nu. Hejar på er! :)
Det gick suveränt ! Fick 4 till frys :)
Åh men underbart med glada nyheter och flera i frysen! Jösses vad långt till testdag. Kommer du smygtesta?
Jag har sista tabletterna imorgon och börjar med äl-test i helgen. Jag har börjat känna av lite värk och stickningar i ena sidan. Får se om det blir tidigare ål nu när jag äter högre dos av Letrozolen.
Ooh, det känns så bra! Skulle ha börjat i april, men som för många andra blev det uppskjutet, och nu är det äntligen dags :D Samtidigt är jag halvt livrädd. Hoppas så innerligt att det kommer gå vägen denna gången.
Förra ivfen genererade 2 blaston, varav ett guldägg. Eller det var vad jag trodde, men sen gick det inte hela vägen iallafall pga fosteravvikelser :( Gjorde sent avbrytande i januari.
Jag kommer att köra Menopur igen, fast med lite högre dos. Börjar i morgon, om inget händer... Så overkligt :)
Ja nu hoppas jag på ägglossning i nästa vecka. De gör återföringar alla dagar i veckan men förmodligen blir det inte aktuellt med helg för mig. I så fall blir ägglossningen väldigt sen.
Förstår dig precis. Det bästa är nog att inte fundera för mycket kring det där med testning. Men den här gången ska mensen inte dyka upp. Det bestämmer vi! :) Hur känns det idag?