IVF hösten/vintern 2020
Låter som ett bra förberedande för att en liten eskimo ska få flytta in Lycka till imorgon Så där fungerar jag oxå, alltid ett steg före i tankarna. Kram!
Låter som ett bra förberedande för att en liten eskimo ska få flytta in Lycka till imorgon Så där fungerar jag oxå, alltid ett steg före i tankarna. Kram!
Hej fina ni,
Jag pratade med kliniken nu- de sa att jag skulle sluta med lutinus och alla andra mediciner nu direkt. De trodde en blödning kommer inom en vecka och sen sade de att nästa försök blir vid nästa mens direkt- dvs i slutet på november förhoppningsvis. Det gjorde mig ändå glad! Ska sörja , äta gott och mysa denna vecka. På torsdag ska jag ut och äta med en vän och dricka vin- på fredag ska jag vara ledig och hela helgen. Sen nästa vecka ska jag äta supernyttigt och börja träna mycket! Fokuserat på det tänker jag.
I morse vaknade jag dock med hemsk ångest..usch och fy! Biverkningar på att sluta med lutinus
Nästa vul på onsdag. Äggplock på fredag eller måndag vad det verkar nu. :)
Skönt att det gick bra för dig trots att du inte är så förtjust gynekologen som gjorde återföringen. Fredagen den 13 alltså....jag tror det är ett turdatum! :) Men väldigt långt fram i tiden!? Tror jag fick testdag typ 12 dagar efter fet. Kommer du testa något innan?
Härligt att läsa! Jobbigt när man får en gynekolog man inte gillar dock...men tänkt ja,nu ligger det ett litet embryo där, är en så surrealistisk känsla när man går därifrån tycker jag. Kommer dit ogravid och vips,så ligger det ett litet embryo där i livmodern...man blir hänförd vad de kan göra i dagens läge
Nä, du får tänka att det där är din turdag ist!
Vad roligt att du ruvar nu!! Känns det bra? Massa lycka till <3
Ja! Hade sambon att ta kort nu senast gången på själva ET och på den lilla. Blev mer verkligt efteråt när man kunde se tillbaka på en bild..
Har jag förstått rätt (hittar inte ditt inlägg nu) men att du ruvar nu? Förlåt om jag blandar ihop..
Igår kväll kom det lite lite blodblandade flytningar,hoppas att det är mensen som är pågång lite tidigare! Molar ordentligt oxå.
Nog för att jag bara är på dag 24 idag,så att den ska starta såhär tidigt är lite konstigt,men men...jag är glad om jag får starta med sprutorna denna vecka redan :D
Åh spännande! Då är det snart dags igen.
Åhh vad spännande!! Ruvar på en hur många dagars? Så spännande! Hoppas hoppas allt går prima!