• Anonym (blommorochbin)

    Tjejer som tycker att kukar är äckliga??

    Känner att jag bara måste starta en tråd om detta, vill gärna höra både vad ni andra (heterosexuella) tjejer tycker och känner, men skulle även vara intressant att höra åsikter och tankar från killar :)
    Ber om ursäkt i förväg för ett långt inlägg, men tycker detta är så roligt att diskutera. Om du inte orkar läsa allt gör inte det då, i stället för att gnälla på att det är "en hel novell" eller liknande ;)
     
    Har haft den här diskussionen både med min partner och vänner, och iaf dom jag har pratat med håller med mig, nu har jag ju visserligen inte pratat med alla jag känner förstås.
    Jag har läst trådar på olika forum, där tjejer som säger sig vara heterosexuella inte är så förtjust i snoppar. Flera tjejer som sagt att dom är attraherade av och tänder på killar, men inte själva kuken. Till och med tjejer som är i ett förhållande som säger att dom vill ha sex med sin kille och tycker det är skönt, men dom blir äcklade av kuken och vill helst inte se och ta på den och absolut inte suga av honom. Att dom "vill kräkas bara av tanken på att suga". För mig är det här helt obegripligt haha? Särskilt när det handlar om ens partner som man älskar, då tycker jag att det är ännu märkligare.

    Visst, alla är vi olika och alla är ju inte som mig när det gäller det här, jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite mer än 6 år nu och vi har varit sambos i ungefär 4,5 år av dessa 6 år. Så vi har ju ändå varit tillsammans ganska länge, jag fyller 24 år i Augusti och han fyller 29 år i Oktober. Så jag var ju väldigt ung när jag och han träffades, var bara 17 år (skulle fylla 18 samma år) när vi blev tillsammans :) Så vi har vart tsm "länge för att vara unga".
    Inte för att det kanske är super relevant vilken ålder vi är i när det gäller det här? Men trots att vi varit tillsammans i flera år, så är jag likadan vad gäller intimitet mot/med honom som jag var i början av vårat förhållande. Dels så har vi fortfarande sex ganska ofta, i genomsnitt har vi väl sex varannan dag just nu. Men givetvis flera dagar på raken ofta också.

    Givetvis har det vart perioder där det kanske gått några dagar emellan, men det är sällsynt skulle jag ändå säga. En dag emellen kan det däremot vara rätt ofta som sagt. Sen har jag varit sjuk & blivit opererad och vi har även varit gravida och jag gjorde då en sen abort av medicinska skäl, då kunde jag inte ha sex på en gång efteråt...och när jag satt i spiral var det ju 1 eller 2 veckor man inte skulle ha sex på. Men då är det ju undantagsfall av en anledning. Även förstås om han varit bortrest exempelvis men det säger ju sig självt då. Vissa tycker att vi har mkt sex för att ha vart tsm länge, men jag blir chockad när folk tycker att en gång i veckan är mycket haha :) Har hört par som varit tillsammans flera år, precis som mig och min grabb, som fått frågan om hur ofta dom har sex och dom säger "minst 1 gång  i veckan" och folk reagerar med "det är ju ändå ganska ofta för att ha varit tsm flera år!". Säger absolut inte att det är onormalt när par har sex 1 gång i veckan, men jag tycker absolut inte att det är MYCKET som vissa verkar tycka? Och jag blir helt chockad när folk säger att dom inte haft sex med sin partner på en månad/flera månader trots att dom bor tillsammans eller kan träffas när dom vill (en annan sak om någon har distansförhållande givetvis), är man fortf kär då om man inte har lust till sin partner??

    Första åren hade vi sex flera gånger om dagen, genomsnitt 2 ggr/dag men många gånger mer än så, det händer fortfarande med 2 ggr på en dag men inte som i början, återigen det går i perioder och skiljer sig från vecka till vecka. Men vi har fortfarnade lika bra & skönt sex och jag är lika attraherad av han som alltid :)
    Något som hänt oss ofta senaste tiden, är att vi lägger oss svintrötta och somnar på sekunden...sen vaknar vi samtidigt mitt i natten, och vi båda är typ halv vakna under hela tiden. Men han lägger sig bakom mig & börjar pussa på mig och jag känner att han trycker sig mot mig, och helt plötsligt blir vi båda kåta som djur? Jag kan ju inte känna hur han känner, men vi har förstås pratat om det haha, o jag märker ju hur han andas väldigt tungt & är helt stenhård och nästan skakig. Ni vet när man är så jävla kåt att man inte vet vart man ska ta vägen, det bara pulserar därnere o i hela kroppen o man börjar nästan grina haha...känns som att man ska sprängas. Så vi bara sliter av varann underkläderna i princip, och när han kommer in i mig så är det så skönt att jag nästan skriker rakt ut & vet inte hur jag ska hantera det nästan haha...men härligt är det :) 
    Känner att jag spårar ut lite nu haha, men iaf, när det kommer till hans kuk då xD Jag älskar ju den, om möjligt kanske mer än vad han själv gör? ;) Jag tar på den jämnt, så fort han har stånd så kan jag inte låta bli att tafsa, det bara kliar i fingrarna xD Och det är inte bara när vi ska ha sex, utan även när vi ligger och myser bara. Tycker det är så härligt att smeka på den och hålla i den hahah <3 åhh...

    När vi ligger i soffan och kollar film eller serie så brukar jag ofta ligga och klia han på pungen, tar både eget initiativ ofta men han brukar även ta av sig och vill att jag ska göra det haha (han vet att jag blir glad och tycker om det). Pussar ofta på den (hans kuk) och ger komplimanger som "vad fin han är" "den är helt perfekt" eller hur skön den är osv...och jag ser att han blir glad varje gång. Men jag menar ju det verkligen. Behöver jag ens nämna att jag älskar att suga av honom? Får ut mycket av det själv också eftersom jag älskar det, även fast han får den fysiska njutningen av det så blir ju jag såklart upphetsad av det, när vi inte kunnat ha sex (som precis efter aborten & första tiden efter jag satt in spiral) så har jag ändå sugit av honom tills han kommer, med glädje :) Blir helt varm i kroppen bara av att skriva om det här haha!

    Så för mig är helt ofattbart hur en tjej som blir attraherad av män kan bli äcklad av mannens penis? Och abolut inte vill ta på den och mår illa av att suga av killen/tanken av att göra det. Jag tänker också att om man vänder på det, och killen hade tyckt/sagt samma sak om tjejen, exempelvis att hennes fitta/bröst är äckliga och att han mår illa av tanken på att ta/se på den eller dom. Hur hade det känts? Jag hade blivit super ledsen, hade inte tyckt att det var kul att ha sex med min kille om han hade äcklats av min kropp...sen kan jag också tänka att är verkligen tjejerna som finner kukar så äckliga (även kuken som tillhör deras pojkvän) verkligen attraherade av män? Givetvis så är attraktion mer än ett könsorgan, men det är ju ändå en stor del av just det sexuella.
    Sen har jag även hört tjejer säga att kukar inte kan vara fina utan att dom är fula (xD), håller absolut INTE med. Visst nu älskar jag ju min pojkvän så då blir det ju ännu starkare, men jag tycker genuint att hans penis är fin. Tycker hans stånd är helt underbart, perfekt storlek, perfekt form, perfekt förhud (haha), sååå skön...blir kåt bara av att tänka på den <3 

    I andra forum så har jag sett fler tjejer som tycker och känner precis som mig , och då har jag sett killar kommentera tillbaka "åh lyllo din pojkvän, han ska vara glad, min tjej vill inte ens ta på mig därnere" och andra liknande kommentarer. Att deras tjej vägrar suga av dom osv.

    Därför skulle det vara intressant att höra från fler killar, vad säger ni om det här? Hur har ni upplevt tjejers inställning till detta, hur är eran flickvän vad gäller det här om ni har tjej? :)
    Och framförallt ni andra tjejer! Vad säger NI om det här, håller ni med mig, eller är ni en av dom tjejer som verkar ha "snoppfobi" haha??
    Tycker detta är ett så roligt ämne att diskutera, men det går ju inte att diskutera med alla man stöter på direkt haha! :)

    Tänkte först inte vara anonym, är öppen när det gäller sex och sex snack, skäms inte över sånt. Men eftersom att jag blev ganska detaljerad och personlig (var inte planen haha, men gillar sex snack) så väljer jag att vara anonym av respekt mot min kille, han vet inte om att jag skriver detta inlägg :)

  • Svar på tråden Tjejer som tycker att kukar är äckliga??
  • Anonym (Jjj)
    Anonym (Jackie) skrev 2020-06-29 00:59:25 följande:

    Nej, precis!

    Jag påstår inte att du äcklas av kukar , att man inte vill ha oralsex betyder inte att man äcklas av kukar eller fittor generellt.

    Däremot kan meningen "jag gillar inte kukar"  lätt missuppfattas  och få andra att tro att man äcklas av kukar generellt  och därför är det  bättre att välja andra ord, vara tydlig och förklara att det är just oralsex man inte tycker om.

    Självklart kan man njuta av sex och gilla kukar trots att man inte vill göra en viss specifika saker med kuken i fråga. Som i ditt fall oralsex.

    Själv vill jag som sagt absolut inte ha analsex men det handlar ju inte heller  om att jag inte gillar kukar utan om att jag inte gillar analsex.


    Jag håller med dig.
  • Anonym (Jjj)
    Anonym (Jackie) skrev 2020-06-29 00:59:25 följande:

    Nej, precis!

    Jag påstår inte att du äcklas av kukar , att man inte vill ha oralsex betyder inte att man äcklas av kukar eller fittor generellt.

    Däremot kan meningen "jag gillar inte kukar"  lätt missuppfattas  och få andra att tro att man äcklas av kukar generellt  och därför är det  bättre att välja andra ord, vara tydlig och förklara att det är just oralsex man inte tycker om.

    Självklart kan man njuta av sex och gilla kukar trots att man inte vill göra en viss specifika saker med kuken i fråga. Som i ditt fall oralsex.

    Själv vill jag som sagt absolut inte ha analsex men det handlar ju inte heller  om att jag inte gillar kukar utan om att jag inte gillar analsex.


    Jag håller med dig.
  • Anonym (Sällan samlag)

    Att suga kuk eller att tycka att den är helt okej att röra vid, är väl ändå helt olika saker?


    Jag och min man har samlag sällan. Väldigt sällan, jämfört med dig (en gång i kvartalet max, men ofta mer sällan än så.), men vi älskar verkligen varandra ändå. Vi pussar varandra och håller om varandra dagligen och vi rör vid varandras armar och kroppar, men det är faktiskt inte det som är grejen alls i vårt förhållande. Du måste förstå att folk tänder helt enkelt på olika saker och triggas igång av olika handlingar, bortsett från samlaget. Du har hittat din grej, och det är jag glad för. Jag har hittat min grej, tillsammans med min man, och det är vi lyckliga över. 

    Trots "sällansex" så kan vi bli "kåta" och bli tillfredsställda av att sitta vakna tillsammans tills det ljusnar, för att vi är helt uppe i ett samtal om en bok, en samhällsdebatt, en dikt eller något annat som triggar varandras sinnen. Vi får "gåshud" och tillfredställelsen är som max när den andre smeker med fingret över armen och säger några fina ord eller drar sina fingrar över nackhåren. Vi dansar tätt tillsammans till lugn musik och vi sjunger ihop till låtar som berör oss (även om det låter illa); vi spelar brädspel och diskuterar böcker, historia, litteratur. Visst blir vi kåta ibland, och då kör vi ett kort samlag och då är det också ett helt fantastiskt samlag (som jag inte kan mäta med någon annan kille jag tidigare har haft, men det är inte det som är grejen och jag saknar heller inte samlagsbiten oftare, även om vi då har fantastiskt sex.) Jag har upptäckt något större - för mig och i mitt liv - och det är att ett samtal kan ge mig samma känsla som den största orgasmen, och om jag sedan tillfredställer mig själv eller om han gör det - det är totalt oviktigt. 


    Alla är olika helt enkelt. En gång i livet, med en annan kille, behövde jag också mycket sex i livet. Idag inser jag att sexet egentligen blev till en tröst kring att allt annat i livet, även om allt på ytan var bra, men relationen uteblev verbalt och intellektuellt, vilket var vad jag saknade.


    Det behöver inte vara så för dig. Vi är alla olika och uppskattar olika saker i livet.

  • t1000

    Din tråd ger mig lite hopp om att det finns tjejer som gillar sex och kukar. Du låter som en fantastisk flickvän.

  • Anonym (Älskar!)

    Jag; kvinna 40+. Jag har alltid varit oerhört "fascinerad" av mäns kukar, tydligen redan när jag var yngre än 4-5 år (har inga egna minnen)

    Jag ÄLSKAR ett specifikt utseende på kuken, främst ett stort och tydligt ollon, då blir jag verkligen otroligt kåt enbart visuellt av kuken.

    Eftersom jag även alltid har haft en väldigt stark sexdrift, så slutar det alltid med att, trots att jag sagt nej till sex så vet en del män hur de ska övertala mig, för förr el senare kan jag inte längre hålla fingrarna (och munnen) borta från deras kuk...

    Jag älskar verkligen att ge avsugningar, leka med kuken på alla tänkbara sätt & vis, och bara det gör mig själv ännu mer upphetsad, liksom att jag naturligtvis märker hur upphetsad mannen blir av vad det JAG kan göra för honom, ge honom (även om jag givetvis vill ha något tillbaka också från mannen, i gengäld ) och den känslan förstärker min egen kåthet ännu mer.

    Så TS, nej den här kvinnan ogillar eller äcklas verkligen INTE av "snoppar", bara om den luktar illa/är lite dåligt tvättad

    Tyvärr (för männen!) så har jag ett oerhört bra luktsinne, som är lika känsligt som det är bra. Så luktar kuken "otvättat" så avbryter jag det roliga, för då mår jag ändå bara illa och tappar all lust.

    Men det tycks vara svårt att träffa en man som jag kan hålla fingrarna borta från, speciellt då männen alltid blir helt galna i tanken på att jag älskar oralsex (får INGEN man någonsin en avsugning av en kvinna eller?) & kan ge dom en "deep throat" (och ibland kan de även få spruta i munnen/ner i halsen) och det innebär att jag ibland har känt mig utnyttjad, då jag egentligen inte alls ville ha sex från början...

    Men mannen har tjatat & gnällt tills jag gett efter (men att gnälla som en jävla mansbebis är enbart avtändande!) & jag har svårt att känna efter om jag faktiskt VILL ge dom det de vill ha, om jag ens VILL röra deras kuk..,

    För i den situationen blir oftast min egen sexdrift, alla mina starka, intensiva känslor känslor + hormonerna starkare än förnuftets röst... Skulle det dessutom vara vid "rätt" tid i månaden... ja då känns det som jag skulle kunna hoppa på vilken man som helst och i stort sett våldta honom

    Men visst.. det slutar ju alltid med att jag gör det männen så gärna vill, utan att direkt känna mig hotad/tvingad till att göra det.

    Men ibland känns det bara som de har utnyttjat tillfället, och mig! för att få en snabb avsugning och sedan tack & adjö!

    Och jag som trodde vi dejtade...

    Nej, har gett upp hoppet nu om att hitta en seriös & ärlig man och kommer hellre att leva i celibat resten av livet och minnas alla kukar istället för att hålla på med nya.

    För jag är trött på att bli sårad & sviken, dumpad som värdelösa sopor, då jag tydligen bara dög till sex/ONS/en avsugning.

    Och ghosta någon när man är 40+? Hur många SEKUNDER tar det att skriva ett sista sms/meddelande? Snälla! Ge mig en NORMAL man som har ett uns moral & samvete!

    För oavsett vem jag väljer, går t ex aldrig efter utseendet (men det borde jag kanske ha gjort! Då hade jag åtminstone fått lite sex med någon riktigt snygg & sexig man!), utan förhoppningsvis det vi VERKADE ha gemensamt (för de ljög ju bara om allt, som vanligt) & om vi har personkemi IRL...

    Det enda jag har lärt mig är att alla män alltid ljuger om allting, de kan säga & göra i princip vad som helst bara för ett ONS!

  • Anonym (Inte särskilt)

    Nej, jag gillar inte kukar särskilt mycket. Jag har inget intresse av att titta på dem eller att ha dem i munnen men kan verkligen uppskatta sex ändå.

    Sen ser de ju väldigt roliga ut när de svajar lite fram och tillbaka. Män är så himla stolta över dem också, och kombinationen av den här guppande lilla snoppen och mannens stolta uppsyn (som om han hade gjort ett stordåd genom att få den nästan upprätt) har alltid varit en källa till inre gapskratt.

  • Anonym (Bea)

    Kanske inte direkt äckliga men fula är de absolut! Dessutom kommer det både piss och sperma ur dem och det är inte trevligt. Har provat ta dem i munnen men får kväljningar direkt, haha får det nu när jag tänker på det. Nej de får gärna hållas i kalsongerna så man slipper se dem.

  • Anonym (Beror på)

    När jag var med min första pojkvän, tyckte jag verkligen att snoppar var äckliga. Hade gjort mig en bild innan på hur det skulle vara, men tyckte han luktade illa och dessutom ville han inte raka sig. Resulterade i att jag inte ville ta i honom, varken med handen eller munnen. Men det har släppt med åldern, och nu med min man så älskar jag att runka och suga honom!

  • Mandel

    Hade jag haft snopp hade jag lekt med den hela dagen...

    Kan inte påstå att jag gillade att suga x-maken, men det hade nog mer att göra med honom som person än just att det var en kuk.
    Nuvarande partner har jag inga som helst problem att suga. Älskar det! Har heller inga som helst problem med att kliva av honom och fortsätta suga för att rida vidare och sedan kliva av och suga vidare...


     


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Jag med)
    Anonym (Fattar inte heller) skrev 2020-06-29 00:23:00 följande:

    Tänkte på samma sak efter en diskussion på en tjejmiddag i helgen. Många tjejer som inte gillar kukar, sjukt underligt. Jag är nog extremt heterosexuell då, eller eventuellt kukfetischist om det hade varit en grej ????

    Älskar att se, ta på, ge oralsex och blir själv jäkligt tänd av att få honom att njuta (eller av att titta på när han smeker sig själv). Gillar även känslan i handen /munnen: hård men ändå silkeslen, och varm. Har inget problem med att ta satsen i munnen, det är rätt upphetsande, men sväljer INTE.

    Skulle faktiskt hävda att kukar är både roligare och snyggare än fittor. Kuken är lite som en magisk leksak som man kan göra massa grejer med, fittor är typ som ett... Träsk ????

    Kan det vara så att många tjejer har varit med om dåliga grejer i samband med sex, typ övergrepp, våld, tvång etc.? Och därför kopplar ihop det? Jag har haft tur och inte haft några obehagliga upplevelser. Kanske därför jag gillar sex, och kukar. Det är inget hotfullt och skamligt utan bara kul och gött.


    Det sistnämnda tror jag på faktiskt! Övergrepp o sånt. Vet ett par kvinnor som sagt det till mig, i förtroende. Men att det är för skamfyllt att tala om (för en kille eller nån öht?)..  En blev tvingad i unga år till oralsex, hon ville egentligen inte redan från början men han tryckte in den osv. 

    Tänker också på sista meningen, tror att en del kvinnor ser sex som ett hot och att det är skrämmande med mannens sexualitet. Kanske i kombo med hämningar o en ganska svag sexdrift?! En annan sa också att hon tyckte det var "så otroligt förnedrande att ta en mans penis i sin mun". 

    Är i övrigt väldigt lik dig, väldigt hetero o kan inte tänka mig sex utan att ge o få oralsex :)  Men en sån här tråd drar väl till sig tjejer som inte gillar det.
Svar på tråden Tjejer som tycker att kukar är äckliga??