• Anonym (.)

Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.

Hej!

Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

Tack för svar!

• Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.
  • Anonym (Pelle)

Jag skulle hellre ha en kuk under medel än att vara under medellängd.

Då hade man kanske fått komma till oftare. Men det är väl så med genlotteriet. Man kan inte få allt.

Du kan ju fokusera på dina fördelar istället. Dvs, det du kan påverka.

• Anonym (Ja)
    Anonym (.) skrev 2020-06-22 07:15:29 följande:

Måttet skulle jag använda info till att våga fråga folk på forumet om det är för litet och det verkar som det :(Jag blir lite ledsen. en det är sådana här inlägg som uppskattas. Rak och ärlig.

Jag hade däremot aldrig någonsin sagt något om det utan avslutat på ett fint sätt. Det finns ju kvinnor som tycker din storlek är perfekt, vi är alla olika
  • Anonym (B)

Precis som med allt annat kommer en del inte alls att gilla det medan andra kommer att gilla det eller inte bry sig så mycket. Även om vi skulle ponera att en majoritet, t ex 7 av 10 kvinnor, vill ha en större så blir det fortfarande rätt många kvinnor som är okej med din storlek.

Problemet när man har en osäkerhet som du har är att man tenderar att se saker i svart och vitt. Sanningen finns däremellan och kvinnor är precis som män väldigt olika med olika preferenser.

• Anonym (Stina)

Tjejer är olika och vi bryr oss olika mycket om storleken. För vissa är till och med en lite något som dom ser som en fördel. Det bästa man kan göra är att sluta oroa sig och acceptera att saker är som dom är.

• Anonym (.)
    Anonym (Stina) skrev 2020-06-25 07:24:09 följande:

Tjejer är olika och vi bryr oss olika mycket om storleken. För vissa är till och med en lite något som dom ser som en fördel. Det bästa man kan göra är att sluta oroa sig och acceptera att saker är som dom är.

Jag trodde förut att det var sådär olika och visst är det nog så. Men majoriteten verkar tycka att 10 cm är för litet?

Jag skapade denna tråd och känner nu att min kuk är för liten. Jag uppskattar ärliga svar.

Jag vart lite ledsen och mer bekymrad bara. Men jag tackar för att folk är ärliga. Hur kan det vara en fördel med en mindre kuk?

Med en tio cm kuk så kanske det i princip inte känns någonting för den andre personen?

• Anonym (Stina)
    Anonym (.) skrev 2020-06-25 08:41:14 följande:

Jag trodde förut att det var sådär olika och visst är det nog så. Men majoriteten verkar tycka att 10 cm är för litet?

Jag skapade denna tråd och känner nu att min kuk är för liten. Jag uppskattar ärliga svar.

Jag vart lite ledsen och mer bekymrad bara. Men jag tackar för att folk är ärliga. Hur kan det vara en fördel med en mindre kuk?

Med en tio cm kuk så kanske det i princip inte känns någonting för den andre personen?

Nu skall man inte ta det man läser på FL för sanning. Självklart finns det tjejer som tycker att 10cm är litet och jag är en av dessa. För många är det dock inget problem utan något man kan anpassa sig till om känslan är den rätta. För många är det ett större problem om den är ovanligt stor. För många är det viktigare att killen är lyhörd och kan använda tunga och fingrar på ett bra sätt än att killen har en stor kuk.

Är själv kort och har små bröst så det är många killar och tjejer som inte är intresserade av mig av den anledningen men jag lägger energi och fokus på relationer och kontakter där min storlek inte är ett problem utan att gräva ner mig för att jag inte passa för alla.
  • LadyThunder
    Anonym (.) skrev 2020-06-25 08:41:14 följande:
    Jag trodde förut att det var sådär olika och visst är det nog så. Men majoriteten verkar tycka att 10 cm är för litet? Jag skapade denna tråd och känner nu att min kuk är för liten. Jag uppskattar ärliga svar.   Jag vart lite ledsen och mer bekymrad bara. Men jag tackar för att folk är ärliga. Hur kan det vara en fördel med en mindre kuk? Med en tio cm kuk så kanske det i princip inte känns någonting för den andre personen?

Äh det tror ja inte. Har man liten får man ligga smartare istället. Extra många trick under sexakten för att ge kvinnan njutning. Vinklar, tryck på hennes buk så du riktigt når g-punkten, kudde under rumpan, fingra, buttplug etc etc. . Dessutom, med liten penis, är chansen för analsex större. Har jag hört.
  • Anonym (Ja)
    Xclueless skrev 2020-06-25 20:05:58 följande:

Äh det tror ja inte. Har man liten får man ligga smartare istället. Extra många trick under sexakten för att ge kvinnan njutning. Vinklar, tryck på hennes buk så du riktigt når g-punkten, kudde under rumpan, fingra, buttplug etc etc. . Dessutom, med liten penis, är chansen för analsex större. Har jag hört.

Fast nej, trix väger inte upp väldigt liten och även analt vill man ha mer
  • Anonym (Elsa)
    Lione81 skrev 2020-06-22 10:17:02 följande:

TS du får se det såhär. Kvinnor kan köra med sitt snack om att vi män kan ha för liten. Faktum är att jag har avbrutit sex, när jag har känt hur slapp en kvinna kan vara.

Det är som att ha en trumpinne i en gympasal.

Så kvinnorna är inte bättre på sitt sätt. Att trycka ner män som har aningen för små prinsar. Vissa unga kvinnor har hängtuttar.

Ska kvinnor kunna trycka ner ens mans självförtroende då får dom räkna med liknande medicin tillbaka.

Fast detta är helt absurt. Jag har aldrig tänkt på en killes storlek och jag har ALDRIG hört någon tjej prata om en mans snopp. ALDRIG!

Majoriteten kvinnor får inte orgasm ens via penetration. Många får det aldrig. De flesta kvinnor får orgasm via onani och oralsex.

Ni killar överskattar er penis andelars för mycket. Och det är ni som skryter med storleken! Mig säger det inget om hur bra du är i sängen.

Vi tjejer pratar om hur en kille är, hur han uppvaktar och beter sig. Vi pratar om vad han kan ha sagt och hur vi ska tolka olika situationer. Inte hur grov han är. Han kan ju vara sopdum eller jätteego i sängen trots en stor kuk. Det får ju inte oss att komma.

Kvinnors sexualitet sitter i hjärnan och inte i könet.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Elsa) skrev 2020-06-26 12:47:19 följande:

Fast detta är helt absurt. Jag har aldrig tänkt på en killes storlek och jag har ALDRIG hört någon tjej prata om en mans snopp. ALDRIG!

Majoriteten kvinnor får inte orgasm ens via penetration. Många får det aldrig. De flesta kvinnor får orgasm via onani och oralsex.

Ni killar överskattar er penis andelars för mycket. Och det är ni som skryter med storleken! Mig säger det inget om hur bra du är i sängen.

Vi tjejer pratar om hur en kille är, hur han uppvaktar och beter sig. Vi pratar om vad han kan ha sagt och hur vi ska tolka olika situationer. Inte hur grov han är. Han kan ju vara sopdum eller jätteego i sängen trots en stor kuk. Det får ju inte oss att komma.

Då måste du vara unik :)

Att man inte får orgasm enbart av penetration betyder inte att själva penetreringen är oviktig - lika många kvinnor får orgasm genom extra klitorisstimulans under penetreringen som de som föredrar att få det av oralsex etc. 10 cm kuk är väldigt begränsande och blir ett problem om man tycker om penetrering och att bli ordentligt påsatt.

Vi tjejer? Kvinnor pratar lika mycket om sex, saker man saknar/vill ha sexuellt och jo, kukstorlek. Det betyder inte att kuken måste vara enorm men iaf normalstor.
  • Anonym (Anonymmust)
    Anonym (Stina) skrev 2020-06-25 09:18:26 följande:

Nu skall man inte ta det man läser på FL för sanning. Självklart finns det tjejer som tycker att 10cm är litet och jag är en av dessa. För många är det dock inget problem utan något man kan anpassa sig till om känslan är den rätta. För många är det ett större problem om den är ovanligt stor. För många är det viktigare att killen är lyhörd och kan använda tunga och fingrar på ett bra sätt än att killen har en stor kuk.

Är själv kort och har små bröst så det är många killar och tjejer som inte är intresserade av mig av den anledningen men jag lägger energi och fokus på relationer och kontakter där min storlek inte är ett problem utan att gräva ner mig för att jag inte passa för alla.

Jag som gillar korta med små bröst, så det finns dom som gillar det mesta.
  • Gnussen
    Anonym (Stina) skrev 2020-06-25 09:18:26 följande:

Tro inte på att storleken har betydelse.. Det är inte storleken som avgör en man. Det finns så mycket annat som är viktigare. Jag själv har en alldeles för stor och det är många gånger jag önskar att den var mindre., finns dom tjejerna som har backat pga detta så det är absolut ingen fördel att vara stor. Så var stolt över den du har och tänk inte så mycket över det.
  • Anonym (Stina)
    Gnussen skrev 2020-06-26 13:07:50 följande:

Tro inte på att storleken har betydelse.. Det är inte storleken som avgör en man. Det finns så mycket annat som är viktigare. Jag själv har en alldeles för stor och det är många gånger jag önskar att den var mindre., finns dom tjejerna som har backat pga detta så det är absolut ingen fördel att vara stor. Så var stolt över den du har och tänk inte så mycket över det.

Jag tror inte att storleken har betydelse för mig det vet jag. Upptäckte redan som 13 åring att jag är en size Queen men jag vet också att det finns många som inte är det. Vi är olika och tur är väl det.
  • Anonym (.)
    Anonym (Elsa) skrev 2020-06-26 12:47:19 följande:

Wow!

Nu känns det bättre! ÄVEN om jag har accepterat att många kvinnor verkar tycka det är viktigt med en normalstor kuk.

Ditt inlägg var trevligt att läsa!

• Anonym (hm)

Jag har haft både en man med storlek som din och en med väldigt stor. Båda har nackdelar och fördelar. Vissa ställningar var inte möjliga med han som hade lång, vissa ställningar kom inte åt på samma sätt med den mindre. Skulle säga att för min del är grovleken viktigare än längden, och mannen mycket viktigare än både längden och grovleken på hans kuk.

Relationerna varade respektive i 10 år, så det var inte en dealbreaker för min del i alla fall. 

• Anonym (Ja)
    Gnussen skrev 2020-06-26 13:07:50 följande:

Fast jo, det har den. Jätteliten eller jättestor blir problem åt båda håll, båda begränsar sexet för mycket. Fast hellre för stor än en jätteliten, då försvinner det allra skönaste, att bli ordentligt påsatt
  • Sprallig

Jag har också en liten snopp, fast 12cm. En tjej nobbade mig för massa år sedan (när jag va runt 24) efter vi hade förspel och hon drog ner handen innanför byxorna började hon skaka och sa att hon fick minnen av en våldtäkt. Sant eller inte vet jag ju inte, men några veckor sedan hade hon en annan pojkvän som hon hade ett aktivt sexliv med.

Livet är orättvist tyvärr.

• Anonym (EN sak är säkert!)

Tycket det är påfallande lite ödmjukhet i några av kommentarerna då man generaliserar och säger ?såhär ÄR det? och med det ges inget utrymme för fler alternativ. Att någon annan skulle gilla något annat ter sig helt omöjligt för vissa verkar det som.

Jag har en i mitt tycke lagom lång/stor kuk/snopp. I några fall har det klagats lite smått på att den är något för lång, att den stöter i botten och att det orsakat smärta. Förutom detta så har jag inte hört något negativt. Ett ONS gav t.o.m en förundrad kommentar en gång kring hur estetiskt vacker och symmetrisk den var - något jag aldrig ens hade kommit på tanken att någon skulle tycka/tänka om en kuk/snopp. Haha...

Trots detta så har jag vid något tillfälle (på ett snyggt sätt) blivit ratad då jag tror att tjejen jag skulle till att få till det med var ute efter något ännu större (vet inte om danskor specifikt gillar väldigt stora)?

Hur som helst så vill jag slå ett slag för att det finns en ENORM variation på vad folk/kvinnor tycker om när det gäller kukar/snoppar. Vissa ska vara grova och långa, andra grova och korta, andra långa och smala, andra smala och böjda, andra smala och korta, andra sneda... and on and on and on...

Det finns ingen allmän preferens där ute. DET är säkert!

Några tycker si andra tycker så. Det är exakt likadant med oss män och preferens på fitta/mus. Några gillar håriga, andra gillar rakade, några gillar tighta, andra slappa, några gillar plaskvåta, andra mindre våta, några gillar stora blygdläppar andra gillar små blygdläppar, några gillar stora klittor andra nästan obefintliga klittor, några gillar stark fitt-/muslukt andra gillar det inte alls... Samma saker kan upprepas för bröst, rumpor, ben, midjor... and on an on and on... Du fattar galoppen...

Poängen är - det finns lika många preferenser där ute som det finns individer! Har läst om kvinnor som det enda de går igång på är micro-kukar, andra kvinnor går endast igång på enorma bauta-kukar. Det finns inga rätt eller fel.

Jag kan ibland önska att jag var större utrustad i vissa sammanhang och ibland kanske mindre utrustad i andra. Det kommer aldrig att vara perfekt, så man får jobba med det man har. Vara kreativ, försöka läsa in det motparten gillar/går igång på osv. Det kommer alltid att finnas någon som inte är helt nöjd med det man har att erbjuda (danskan i mitt fall) men å andra sidan tror jag att det finns fler som faktiskt är till freds med det som erbjuds än de som inte är det - hela paketet är viktigast till slut!

Förstår att du funderar och att det verkar vara något som satt sig i huvet på dig men försök att släppa det och lev ditt liv. Livet är för kort för att inte våga testa och se vad det har att erbjuda. Ibland går man bet men ofta vinner man långt mer än vad man först trodde var möjligt!

Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.