Tycket det är påfallande lite ödmjukhet i några av kommentarerna då man generaliserar och säger ?såhär ÄR det? och med det ges inget utrymme för fler alternativ. Att någon annan skulle gilla något annat ter sig helt omöjligt för vissa verkar det som.
Jag har en i mitt tycke lagom lång/stor kuk/snopp. I några fall har det klagats lite smått på att den är något för lång, att den stöter i botten och att det orsakat smärta. Förutom detta så har jag inte hört något negativt. Ett ONS gav t.o.m en förundrad kommentar en gång kring hur estetiskt vacker och symmetrisk den var - något jag aldrig ens hade kommit på tanken att någon skulle tycka/tänka om en kuk/snopp. Haha...
Trots detta så har jag vid något tillfälle (på ett snyggt sätt) blivit ratad då jag tror att tjejen jag skulle till att få till det med var ute efter något ännu större (vet inte om danskor specifikt gillar väldigt stora)?
Hur som helst så vill jag slå ett slag för att det finns en ENORM variation på vad folk/kvinnor tycker om när det gäller kukar/snoppar. Vissa ska vara grova och långa, andra grova och korta, andra långa och smala, andra smala och böjda, andra smala och korta, andra sneda... and on and on and on...
Det finns ingen allmän preferens där ute. DET är säkert!
Några tycker si andra tycker så. Det är exakt likadant med oss män och preferens på fitta/mus. Några gillar håriga, andra gillar rakade, några gillar tighta, andra slappa, några gillar plaskvåta, andra mindre våta, några gillar stora blygdläppar andra gillar små blygdläppar, några gillar stora klittor andra nästan obefintliga klittor, några gillar stark fitt-/muslukt andra gillar det inte alls... Samma saker kan upprepas för bröst, rumpor, ben, midjor... and on an on and on... Du fattar galoppen...
Poängen är - det finns lika många preferenser där ute som det finns individer! Har läst om kvinnor som det enda de går igång på är micro-kukar, andra kvinnor går endast igång på enorma bauta-kukar. Det finns inga rätt eller fel.
Jag kan ibland önska att jag var större utrustad i vissa sammanhang och ibland kanske mindre utrustad i andra. Det kommer aldrig att vara perfekt, så man får jobba med det man har. Vara kreativ, försöka läsa in det motparten gillar/går igång på osv. Det kommer alltid att finnas någon som inte är helt nöjd med det man har att erbjuda (danskan i mitt fall) men å andra sidan tror jag att det finns fler som faktiskt är till freds med det som erbjuds än de som inte är det - hela paketet är viktigast till slut!
Förstår att du funderar och att det verkar vara något som satt sig i huvet på dig men försök att släppa det och lev ditt liv. Livet är för kort för att inte våga testa och se vad det har att erbjuda. Ibland går man bet men ofta vinner man långt mer än vad man först trodde var möjligt!