• Anonym (.)

Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.

Hej!

Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

Tack för svar!

• Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.
  • Anonym (.)
    Lione81 skrev 2020-06-22 10:17:02 följande:

TS du får se det såhär. Kvinnor kan köra med sitt snack om att vi män kan ha för liten. Faktum är att jag har avbrutit sex, när jag har känt hur slapp en kvinna kan vara.

Det är som att ha en trumpinne i en gympasal.

Så kvinnorna är inte bättre på sitt sätt. Att trycka ner män som har aningen för små prinsar. Vissa unga kvinnor har hängtuttar.

Ska kvinnor kunna trycka ner ens mans självförtroende då får dom räkna med liknande medicin tillbaka.

Jag måste ärligt säga att jag inte förstår ditt inlägg mer än att du kanske egentligen menar att det finns även kvinnor som inte är lika bra själva.

Men samtidigt handlande min tråd om min kuk möjligtvis var för liten. Låta majoriteten avgöra. Och tyvärr verkar det som om att min kuk faktiskt är för liten och det är något som har gått upp och ner för mig. Ena stunden när jag att vissa kvinnor kanske finner det uppskattade för att andra kukar gör för ont (Jag läste något sådant på nätet en gång) och andra stunden tänker jag att min kuk är kanske för liten.
  • Anonym (Älskarinna)

Jag föredrar en stor, tjock och lång kuk. Har vant mig vid min älskare som har en megastor.
    Hade några dagar senare sex men en kille som hade en mycket lite kuk och jag kände ingenting alls, trots att jag knep hela tiden.

Tyvärr så har storleken betydelse....

• Anonym (R)
    Anonym (Också liten) skrev 2020-06-22 09:49:34 följande:

Jag har en kuk motsvarande din och det är betydligt mer än en gång som tjejer avbrutit när de fått syn på den. De påstår att storleken inte spelar roll men när det kommer till kritan så gör det det i alla fall.

Det måste ha gjort rätt ont va?
  • Anonym (Bjarne)
    Lione81 skrev 2020-06-22 10:17:02 följande:

TS du får se det såhär. Kvinnor kan köra med sitt snack om att vi män kan ha för liten. Faktum är att jag har avbrutit sex, när jag har känt hur slapp en kvinna kan vara.

Det är som att ha en trumpinne i en gympasal.

Så kvinnorna är inte bättre på sitt sätt. Att trycka ner män som har aningen för små prinsar. Vissa unga kvinnor har hängtuttar.

Ska kvinnor kunna trycka ner ens mans självförtroende då får dom räkna med liknande medicin tillbaka.

Vad gäller hängtuttar så har ju inte de någon egentlig funktion för sexakten. Brösten är ju i första hand till för att kunna amma barn, inte för mannens njutning!

Sen tänker jag att en kvinna som inte är kåt upplevs som slappare eftersom hon inte är svullen och blodfylld i slidan då. Så kan vara så att en del av de kvinnor som du legat med helt enkelt inte har varit tillräckligt sugna på dig?
  • Calabria

jag träffade en kille ett tag som hade jätteliten snopp. men han hade inte så mycket komplex för det och var öppen med att tillexempel använda dildo med mig under sex. jag blev säkrare med honom för att han kände sig säker. ett tips

• Anonym (Ann)

Jag har gått därifrån ett par gånger när jag sett den vara för liten. Man tappar ju allt intresse då. Luften går ur en helt enkelt.

• SvenOlsson

Många kvinnor säger att det är "helheten som räknas" om de ska bli intresserad av en man. Från manligt perspektiv kan det tolkas som att om en parameter är dålig, som storleken, så kan det jämkas med att bli bra på andra parametrar. Exempel: Bra jobb, hög social status, bo i fin villa, vältränad, snyggt hår, dyra kläder

• Anonym (Swing for fun)

Tyvärr får jag säga att en så liten skulle aldrig fungera. För mig är känslan vid omslutande sex viktig så snacket om att kompensera med fingrar och tunga fungerar inte för mig. Som tur är så kör vi alltid med verifiering via Skype innan vi träffar extra killar. Var tristare när man var yngre innan mobilkameror och liknande då var det rätt många som man tyvärr fick säga tack men nej tack till. Försökte alltid att vara lite finkänslig och skylla på att det är sent och en dag i morgon också eller något annat.

• Anonym (h)

Alltså den är ju bra mycket under medellängd, det är fakta. Det innebär ju dock inte att du inte kan hitta någon. Undrar också hur gammal du är, ts? Att fokusera på storleken gör ingen glad och tror inte heller att den här tråden kommer att hjälpa dig. En del skulle tycka att det är ok, andra inte. Precis som med allt annat. Vi kan inte attrahera alla.

Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.