Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.

Hej!

Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

Tack för svar!

• Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.
  • Anonym (.)
    Anonym (h) skrev 2020-06-21 15:21:54 följande:

Du ska mäta när den är eregerad.

Du menar stånd? Jo, jag mätte när jag hade stånd.
    Anonym (eee) skrev 2020-06-21 15:39:47 följande:
    Men hur kan du tro detta är viktigt? Mät om du tycker det är kul för egen del, men vad ska du med kunskapen till?

Var en gång med om en kille som i förväg informerade mig om måtten (vi chattade), men liksom, det sa mig inget. Det hjälper inte för mig att veta att det var X och Y i mått. Det är vad som sker när man är nakna tillsammans och om det finns nån feeling mellan oss, som påverkar hur upplevelsen blir.

Och också detta: Om du nu mäter och kommer fram till ett visst antal cm - vad om du tycker det är litet då (i din hjärna) - hjälpte det dig att ha mätt? 

Med min kunskap så skapade jag denna tråd här för att få bekräftelse om full vuxna kvinnor skulle tycka det var för lite.

Det där med ''Beror på hur man använder den'' kan jag gå med på. Men ändå bör det väl finnas någon gräns över kuk storleken, när det börjar kännas liksom.

10 cm. Jag vart som sagt nervös om det är för lite?
  • Anonym (.)
    CitronTulo skrev 2020-06-21 23:43:39 följande:
    För nyktra kvinnor är det något helt annat..

Grovleken mäter du väl runt om? Hur skulle det annars gå till?

Men som någon annan skrev, vad ska du med måtten till?
    Måttet skulle jag använda info till att våga fråga folk på forumet om det är för litet och det verkar som det :(
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-22 00:13:48 följande:
    10 cm styv? Jag hade inte inlett något, det hade inte fungerat för mig
    Jag blir lite ledsen. en det är sådana här inlägg som uppskattas. Rak och ärlig.

• Anonym (.)
    Lione81 skrev 2020-06-22 10:17:02 följande:

TS du får se det såhär. Kvinnor kan köra med sitt snack om att vi män kan ha för liten. Faktum är att jag har avbrutit sex, när jag har känt hur slapp en kvinna kan vara.

Det är som att ha en trumpinne i en gympasal.

Så kvinnorna är inte bättre på sitt sätt. Att trycka ner män som har aningen för små prinsar. Vissa unga kvinnor har hängtuttar.

Ska kvinnor kunna trycka ner ens mans självförtroende då får dom räkna med liknande medicin tillbaka.

Jag måste ärligt säga att jag inte förstår ditt inlägg mer än att du kanske egentligen menar att det finns även kvinnor som inte är lika bra själva.

Men samtidigt handlande min tråd om min kuk möjligtvis var för liten. Låta majoriteten avgöra. Och tyvärr verkar det som om att min kuk faktiskt är för liten och det är något som har gått upp och ner för mig. Ena stunden när jag att vissa kvinnor kanske finner det uppskattade för att andra kukar gör för ont (Jag läste något sådant på nätet en gång) och andra stunden tänker jag att min kuk är kanske för liten.
  • Anonym (.)
    Anonym (Stina) skrev 2020-06-25 07:24:09 följande:

Tjejer är olika och vi bryr oss olika mycket om storleken. För vissa är till och med en lite något som dom ser som en fördel. Det bästa man kan göra är att sluta oroa sig och acceptera att saker är som dom är.

Jag trodde förut att det var sådär olika och visst är det nog så. Men majoriteten verkar tycka att 10 cm är för litet?

Jag skapade denna tråd och känner nu att min kuk är för liten. Jag uppskattar ärliga svar.

Jag vart lite ledsen och mer bekymrad bara. Men jag tackar för att folk är ärliga. Hur kan det vara en fördel med en mindre kuk?

Med en tio cm kuk så kanske det i princip inte känns någonting för den andre personen?

• Anonym (.)
    Anonym (Elsa) skrev 2020-06-26 12:47:19 följande:
    Fast detta är helt absurt. Jag har aldrig tänkt på en killes storlek och jag har ALDRIG hört någon tjej prata om en mans snopp. ALDRIG!

Majoriteten kvinnor får inte orgasm ens via penetration. Många får det aldrig. De flesta kvinnor får orgasm via onani och oralsex.

Ni killar överskattar er penis andelars för mycket. Och det är ni som skryter med storleken! Mig säger det inget om hur bra du är i sängen.

Vi tjejer pratar om hur en kille är, hur han uppvaktar och beter sig. Vi pratar om vad han kan ha sagt och hur vi ska tolka olika situationer. Inte hur grov han är. Han kan ju vara sopdum eller jätteego i sängen trots en stor kuk. Det får ju inte oss att komma.

Kvinnors sexualitet sitter i hjärnan och inte i könet.

Wow!

Nu känns det bättre! ÄVEN om jag har accepterat att många kvinnor verkar tycka det är viktigt med en normalstor kuk.

Ditt inlägg var trevligt att läsa!

Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.