Tre missfall på rad och "inga fel"
Jag undrar om någon har vart i samma sits, hur ni hanterade det och hur det gick (eller går, om det är pågående för er just nu) i slutändan.
Vi har alltså försökt bli gravida i två år nu, fick ett plus i april 2019 som blev tidigt missfall genom blödning, påbörjade utredning och behandling med letrozol i oktober 2019, vilket blev ett plus på första omgången. Detta plus slutade i uteblivet missfall i vecka 9, vilket vi alltså var tvungna att ta bort genom en "abort". Ett par omgångar letrozol senare plussade vi igen i mars 2020 och detta blev också ett tidigt missfall med blödning.
Nu har vi gjort en missfallsutredning vilket visar att vi inte hade några som helst avvikande siffror på alla prover. Vi kommer få fortsätta behandlingarna i höst.
Har ni liknande erfarenhet så vore det guld att få höra hur det gick eller går för er. Allt känns bara hopplöst just nu eftersom allt är "OK" på pappret. Det enda problem de har hittat är att jag har långa cykler, men jag har fortfarande ägglossning och mens varje cykel. Känns så trist att jag nu måste vänta över sommaruppehållet innan jag kan få lite boost på ägglossningen...