Tre missfall på rad och "inga fel"
Hej!
Jag och min sambo har också fått 3 missfall i rad, jag genomgår just nu mitt tredje missfall här hemma.
Vi blev första gången gravida sommaren 2018 men runt vecka 7 började jag få blödning och åkte till akuten där det konstaterades missfall.
Vi blev gravida igen i början på april och denna gång gick vi in till vecka 13+0 och skulle då få gå på KUB där det upptäcktes att vår lilla bebis hjärta hade stannat och fostret mätte vecka 9.
Vi blev gravida igen nu i slutet på maj och denna gång var graviditeten väldigt kort, fick missfall drygt 1,5 vecka senare.
Den här gången har jag nog varit starkare och landat i det snabbare än de andra föregående gångerna vet inte om det dels beror på att denna graviditeten var mycket kortare än de två andra eller om faktum att jag vet att vi nu har rätt till utredning.
Väldigt påfrestande har det varit, stor sorg, ilska och besvikelse men vi ger inte upp och vi vill fortsätta . Vad tråkigt att utredningen inte gett er något klart besked, hur ska ni gå vidare nu? Sänder all styrka och kramar till er och hoppas att ni snart får er bebis.