Tycker du synd om frustrerade tjejer
som inte har fått ligga på mycket, mycket, mycket länge?
som inte har fått ligga på mycket, mycket, mycket länge?
Jag tror att de flesta inte känner nån sympati för att män har svårt att få till det. Det beror främst på en sak: män har kuk, och mäns sexualitet är fulare.
Om en tjej inte har legat på länge så är det troligen självvalt. Det finns inga kvinnliga incels. Alla kvinnor kan få ligga utan att tvingas betala för det vilket skiljer sig helt från männens problem. Därför bör de sexlösa männen ges mer sympatier för de är sexlösa på riktigt.
För att fler män än kvinnor är gay, ligger med varandra, och därför trissar upp statistiken?
Om det inte är så du menar får du gärna hänvisa till en källa!
Folkhälsoinstitutets undersökningar:
Kvinnors hinder kring sex:
- känner inte lust
- svårt att få orgasm eller tar lång tid till orgasm
- smärta vid samlag eller efter samlag
- sexuella trakasserier (40% av alla kvinnor i undersökningen) sexuellt tvång betydligt högre bland kvinnor än män.
- för stressade för sex (stor skillnad mot män) detta gäller främst kvinnor i 30 års åldern.
- förlossningsskador och reproduktiva skador som inte fångas upp.
- preventivmedlens ansvar. Effekt av preventivmedel. Dock färre högutbildade kvinnor som använder hormonella preventivmedel än lågutbildade.
Mäns hinder kring sex:
- vill ha mer sex eller med fler personer
- inte få den typ av sex man önskar
Hmmmmm. Nån mer än jag som ser gigantiska skillnader här i upplevelsen av sex mellan könen??
Nej det stämmer inte. Jag får inte sex med män när som helst. Däremot kan jag bli utnyttjad av män när som helst. Stor skillnad.
Att självvalt välja bort sex beror ju på att sex inte är gynnande. Därav stora skillnaden i sexuella förutsättningar mellan män och kvinnor. Hade sex varit rakt igenom en positiv upplevelsen för en kvinna (så som sex ska vara) så hade ju fler (såklart) velat ligga och speciellt när utbudet bland män som vill ligga är så stort.
Om du kan bli utnyttjad hela tiden så betyder det ju att du också kan ha sex hela tiden.
De som vill utnyttja dig vill inte göra det bara för säger nej.
Folkhälsoinstitutets undersökningar:
Kvinnors hinder kring sex:
- känner inte lust
- svårt att få orgasm eller tar lång tid till orgasm
- smärta vid samlag eller efter samlag
- sexuella trakasserier (40% av alla kvinnor i undersökningen) sexuellt tvång betydligt högre bland kvinnor än män.
- för stressade för sex (stor skillnad mot män) detta gäller främst kvinnor i 30 års åldern.
- förlossningsskador och reproduktiva skador som inte fångas upp.
- preventivmedlens ansvar. Effekt av preventivmedel. Dock färre högutbildade kvinnor som använder hormonella preventivmedel än lågutbildade.
Mäns hinder kring sex:
- vill ha mer sex eller med fler personer
- inte få den typ av sex man önskar
Hmmmmm. Nån mer än jag som ser gigantiska skillnader här i upplevelsen av sex mellan könen??