Tycker du synd om frustrerade tjejer
som inte har fått ligga på mycket, mycket, mycket länge?
som inte har fått ligga på mycket, mycket, mycket länge?
Om en tjej inte legat på länge så är det för att hon väljer det.
Vissa väl vissa som är för tjocka även för dom mest desperata av killar dock, men det är ju ens eget fel isf...
Hellre olegad än ligga med vem som helst.
Tack o lov är jag gift och orkar ibland ligga med min man.
Skulle det ta slut skulle jag leva ensam.
För att fler män än kvinnor är gay, ligger med varandra, och därför trissar upp statistiken?
Om det inte är så du menar får du gärna hänvisa till en källa!
Jag kan nog ha medkänsla med typ alla människor som är ofrivilligt ensamma eller är ledsna över nåt annat. Man kan må dåligt av massa olika skäl. Och det spelar ingen roll om det är män eller kvinnor, unga eller gamla osv.
Jag är väldigt ensam :(
Trist att höra...så ska du inte behöva ha det... :/
Kanske i teorin. Men tjejer som inte legat på länge blir väldigt jobbiga när de väl börjar ligga igen. Skavsår på tasken-jobbiga. Nej tack, roligt ett par dagar sedan ont i snoppen.
Det är sannolikt lika jobbigt att känna sig missnöjd med delar av sitt liv oavsett kön.
Just när det gällar avsaknad av sex verkar det ju snarare finnas en bild av att kvinnor inte kan vara utan en sexuell relation utan att det är frivilligt. Så om det finns någon skillnad just inom det området verkar det ju vara att färre känner empati för kvinnor eftersom vissa inte ens tror att problemet existerar.
Men det gäller nog bara några få. De flesta ser nog ingen skillnad eller grottar ned sig i detaljer. Hör man om nån som inte mår bra av någon anledning känner man i regel empati för den.