klyban skrev 2021-11-03 08:50:13 följande:
Det enda du berättar är att du vägrar ta in den faktan som finns i tråden redan.
Men det gör du nog för du deltag inte heller i den sakligheten då.
Och det är rätt intressant och se att fortfarande har du glömt och berätta vad det var....
Det som jag noterar också och genomgående, inga som helst förslag på lösa frågan vidare existerar, men antar för man vet i den änden står vi med KD och M som tagit bort mekanismer i en beredskap som hade gått använda i pandemin.
Dock så fick vi en hand tilldelat oss som inte våra Nordiska grannar delade med oss, där av vi switchade över så snabbt till den strategin vi haft nästan direkt.
Men det är en del komik att luta sig på en rapport som inte återger Sveriges smitta och vart majoriteten av smittan var ifrån, och det var då inte IT och Alp-strainen, som var en en strain vi tryckte tillbaka väl i smittsspåringstrategin vi hade först som strategi, då vi hade en parallell okänd del var en FR/GB/USA strain.
Detta är fakta sedan länge nu, och detta hade du sett om du hade gått och tittat tidigare i tråden som jag uppmanade att du skulle göra, men du valde ignorera den faktan, och vad tror du dig nu säga när du gör det?
För enda vi ser en person som vägrar ta in fakta som inte passar agenda och narrativet.
Du har väldigt svårt för att ta in fakta. Det du har bidragit med kallas inte "fakta i tråden" av andra än dig själv. Du projicerar dina egna tillkortakommanden. Att du sedan ett tag går på andra här i tråden med ditt valpiga flåsande "Padirac berättar för dig" är inte i din favör. Särskilt inte när dina idoler inte har så mycket på fötterna.
Att du har varit konspiratorisk genom hela tråden om "högerextremism", "populism" och "politisk agenda" berättar att du själv har en politisk agenda, helt ointresserad av fakta. Ett litet tips, det fina ordet "narrativ" mår inte bra av att överanvändas, särskilt inte i för övrigt helt oakademiska textrader. Det blir bara löjligt, klyban. Ingen, som inte delar din politiska agenda, är intresserad av att diskutera pandemin med dig eftersom du varken är saklig eller förstår den lättaste populärvetenskapliga text. Dock mår dina dumheter bra av att pekas ut ibland.
När jag bokstavligen skiter i dig i månader är du ändå där och citerar mig, gång på gång, så nu var det tyvärr tid igen att replikera att din tomma tunna skramlar väldigt högt och förstör alla möjligheter till intressanta diskussioner.