Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Och vad inbillar du dig utandningsluft innehåller som delvis fastnar i masken?
Och händer som rör masken?
Och vad inbillar du dig utandningsluft innehåller som delvis fastnar i masken?
Och händer som rör masken?
Vi har redan bevisat att munskydd inte behövs i Sverige, då vi hanterande ned smittan helt utan, även visar andra länder att munskydd inte verkar fungera, då smittspridning verkar ske precis lika bra ändå där.
Och man tvingar inte ett land till att använda munskydd, och inte forskningen stödjer detta det allra minsta.(Och då har vi denna solfjäder av resultat i forskningen om munskydd.)
Vi vet redan att utan munskydd det går kontrollera COVID-19.
Finner det konstigt att man ser så vikande siffror så länge, så anser man det är viktiga viktigare och viktigare.
Och det finns länder som använt munskydd och haft en mer okontrollerad spridning.
Och det berättar för oss att, hmm, det är nått inte stämmer här och är munskydd verkligen så bra i det vardagliga livet.
Ingen bryr sig om vad en Engelsman säger om Sverige och om nått den inte ens förstår sig på.
Nej, utan de som inte verkar ha en politisk kortsiktig agenda och vill diskutera sakfrågorna kring detta.(Det är så man kommer fram till saker, inte genom låta bli att diskutera och prata om annat.)
Är du medveten om att idag på högerextrema forum , att Tegnell petat ned Greta som deras hatobjekt nummer ett?
Och det finns gott om saklig kritik, men den är de inte det minsta intresserad av.
Trodde inte för en tusendel du var Svensk, och nu vet du det.
Det är inte mina åsikter, utan hur forskningsläget ser ut, det går inte ens i närheten att avgöra vad som gäller pga forskningen är så delad.
Och har valt att inte agera på nått som inte går bevisa, då munskydd triggar andra icke önskvärda skeenden.
Som falsktrygghet, handhavande fel och ett par till mindre.
Så du nu jämför med länder som inte hade denna initialt höga smittoläge innan vi ens visste det var här?
Vad ska den jämförelsen ge oss?
Det du skriver där saknar betydelse för Sverige.
Dock är en sak säker, inget i Sverige liknar den politik man har i USA om COVID-19, inte ens nära.
Bara en sådan sak att man hindrar de som har kunskap om patogener och pandemier.
Personen har inget intresse att diskutera fram till nått, utan bara undvika och sprida okunskap och för kortsiktiga poänger som aldrig leder till nått.
Det är ju rätt träffande att vi aldrig pratar om hur vi skyddar de äldre, för de är inte intresserade.
Där är du selektiv och cherrypickar om munskydd.
FHM genomför inte munskydd av anledningen det inte finns nått som säger det funkar, och pga forskningen är som en solfjäder från fungera och icke fungera.
Därför väljer man inte använda munskydd, och vi ser det funkar lika bara utan och de vikande siffrorna vi sett under par månader.
Vi ser i flertal länder att munskydd inte stoppar nått.
JA, vi vet du tog meningen ur sitt sammanhang och när jag pratade om problematiken att följa upp forskningen om mitt munskyddsförslag.
Ingen missade detta, och nu försöker du reparera detta genom inte snudda trådens ämne längre.
Det intressanta är att du aldrig ens återupptagit den diskussionen när jag påpekade detta, skäms du eller vad beror det på att du undviker det du själv svarar?
Du har inget intresse och diskutera ser jag, ytterligare ett inlägg av substanslöshet.
Och forskningen du kommentera jag pratade om i Skåne, den är som bortblåst för dig efter du plockade ur den meningen ur sitt sammanhang och ändra betydelsen.
Men om du vill ha substans, så varför inte berätta hur man ska säkerställa forskningen och individer man inte ens vet använder munskyddet, använder munskyddet men dåligt eller använder munskyddet och bra.
Hur stor är prevalensen för de ljuger, hur stor är prevalensen för att de inte vet att de tar i munskyddet hela tiden?
Detta är EXTREMT svåra frågor att utröna i ett sådant test.
Men du har ju visat att du inte vill diskutera mer än en mening du har plockat ur sitt sammanhang och gett en helt annan betydelse.
Och här är vi med dig nu, och du vet redan jag aldrig kommer låta dig komma undan med denna.
Kommer upprepa ditt fel till absurdum om så krävs, för fel ska inte få stå sist.
I mitt fall handlar det om pyssel som tog en mening ur sitt sammanhang och gav det en annan betydelse.
Och där jag pratade om mitt förslag om forska om munskydds användning i Skåne nu med den ökade spridningen.
Och där jag sen lyfte problematiken med den sån.(Inte för det ska hindra att man kunde pröva)
Dock är det intressant att vi bara pratar mer och mer om munskydd, och efter månader visat att de inte behövs.
Och de få ställen det kan vara bra, kan man ju faktiskt ta sitt eget ansvar och sätta på en, det behöver inte Pappa Tegnell berätta för dom.