Padirac skrev 2020-12-26 21:34:53 följande:
De söker möjligtvis kontakt -
enligt en av de stora tänkarna i tråden är tydligen respons på inlägg kontaktsökande
Jag använder mest gamla familjeliv och är lyckligt ovetande om dessa 'kontakförsök' - men som Sarte menar, jag behöver inte dessa negativister för leva i ett helvete
Nämen oj då.
FDFMGA skrev 2020-12-26 21:34:49 följande:
Aha, den siffran får mig att tänka på ett inslag i Kalle Ankas jul.
Men det är i mitt tycke rätt gulligt med tummarna i tråden och samstämmigheten inom kollektivet kritikerkåren.
"En för alla - alla för en"
FDFMGA skrev 2020-12-26 21:45:36 följande:
Testa nya, det är intressant att klyban får minustummar oavsett vad han skriver, alltså även om han skriver att solen skiner idag så är det negativt. Tummarna står alltså i mycket liten utsträckning för en respons på innehållet, i stället är det markörer för samhörighet eller antagonism.
Familjelivs variant på Flugornas herre, enligt mitt sätt att se.
Var är egentligen det homoerotiska klustrets egna lilla fluffer?
Men testa nya är väl ändå lite förhastat? Han kanske dyker upp, och om inte så kan väl säkert ditt och Padiracs offrande på varandras altare av självbelåtenhet ge i alla fall någon sorts temporär fasthet i småbyxorna?
Och, om ni förlåter - en sak jag alltid undrat över - är ni kortväxta? Nu för tiden spelar ju sådant tack och lov liten eller ingen roll men för vår generation (jag kanske bara inbillar mig att ni är 60-talister?) var det ju tyvärr väldigt viktigt och något som alltid ledde till överkompensation hos de pojk-könade som var i avsaknad av tillräcklig längd (kroppslig, jag efterfrågar sannerligen inte hur det står till med det av klyban fluffade - jag vill inte veta!).