Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Jag tror inte särskilt många inom kritikerklustret i just den här tråden är högerpopulister, däremot ser jag tydliga paralleller avseende debattteknik.
Jag har upprepat det typ 1-3ggr, dock förstår jag begreppet.
Och att det handlar om en person som inte vill diskutera allt, och när den får kritik för felaktig kritik(fakta fel ofta).
Så vänder den på en femöring och ger sig om den som gav kritiken, utan ens beröra det som kritiserades.
Hade inte Tegnell en väldigt bra mening för detta idag, kommer tyvärr inte ihåg det alls.
Kan varit hon som rapporterade till England och gör dokumentär, om vad vet jag inte.
Eftersom du inte deltar i diskussionen om COVID-19, så kommer vi till slutsatsen att det du skrev där är betydelselöst.
Undrar vilka hittepå det är, jag kan alltid anpassa mig till mer korrekta termer som så krävs.
Tror du detta kan vara om munskyddsforskningen, och att fakta är bristfällig.
Tror du att de inte förstod den, eller om att det bara handlade om märka ord utan något mål?
För munskydd efter den var ointressant för diskussion och den.
Det är just debattekniken som får mig osökt ställa mig den frågan, för jag ställer mig alltid frågan varför man ska exkludera saker för klara av att säga nått.
Du är i en tråd om COVID-19 och kritik, och du pratar om personliga saker om mig.
Kan du utveckla vad det har med ämnet och göra.
Och hur det gör så att du inte klarar av att bemöta nått.
Jag föreslår ALLA trycker visa endast på pope, och se vad som försiggått där den större delen.
Haha, jag vet inte ens vad översättningen är, men i detta fallet betyder medlöpare.
I andra fall betyder det en som hjälper en att ragga.
Sen finns det mer betydelser, men här medlöpare kallar pope dig.
Jag hade ju en ovanlig infallsvinkel då, vilket som sen neutraliserades.
Men jag stod för den, och försökte förklara den så gott det gick och intresset i tråden var väl inte att man ville diskutera den.
Haha, vi kan bara hoppas vi blir klokare
Tegnell pratade idag om de människor som är väldigt smittsamma, de så kallade superspridarna, och sade att man bland annat med tanke på dem vill man upprätthålla restriktionerna gällande evenemang med fler än 50 deltagare.
Jag har svårt att tänka mig att han menade något annat än de asymptomatiska människorna med det uttalandet.
App app. Korrekturläsning skadar aldrig. Dr Tengele skulle de stå, en pangdemisk anspelning på Dr Mengele som var en nazistisk läkare som utförde experiment på judar.