Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det hänger ihop med att alla inte kan bli smittade, då det finns en procentsats som berättar att det skyddar mot smitta tom, och du skrev det även själv.
SÅ tack för hjälpen.
Det förklarar också varför de är så tysta utanför "påståendet", vad är det för element i samhället som väljer att berätta de inte fattar hur det funkar med möten, och vad som protokollförs.
Kan det vara den berömda desinformationen som SÄPO varnar för igen, jaja, jag kommer aldrig förstå detta för de aldrig någonsin kommer förklara detta.
SÅ antar vi kan bara strunta i det, för det finns väl inget mer att säga nu när detta är utrett?
De får vackert begära ut de dokument på möten som man protokollför, men klarar dom det tro, för de verkar mest vilja prata om saker som inte existerar.
Sen är det många som missade dos tre pga omikron började på ett ställe den vaccinationen inte kommit så långt.
Och sånt vill inte tow prata om eller procentsatsen.
Och komiskt nog bevisade tow just att vaccinet skyddar mot smitta.
Dessutom skulle jag åkt utomlands nästa helg om det inte vore för denna jäkla pandemi, och jag vill kunna åka till Sverige snart. Vågar inte boka någon resa för påsk heller, då det är lite längre skollov. Osv, osv, saknar så att kunna resa.
DU borde bott i Sverige, där har vi få restriktioner, och vi alla kan mer eller mindre röra oss fritt i samhället
Du vet det som du klagat på hela tiden...