Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Man har faktiskt även adresserat en tanke med en fjärde dos och för att fylla på antikroppar, och se över behovet av påfyllning.
Det är imponerande, sen säger väl det funkar men inte lika bra väl?
Så vad har man för procent?(För det är då vi vet vad vi ska adressera för läge.)
Jag tänkte mer vaccinens funktion på Delta-strainen och hur stor procent som kan bli smittade, och sen i ett senare läge vilken svårighet de får och med de olika vaccinen.
Indien är en satans röra, två anledningar, galet mycket människor som lever på varandra och en regering som ser gärna till signalpolitik och inte riktigt intresserad att agera, men är tvingad till det.
Vilket betyder det kunde ha varit tom än värre.
Vet faktiskt inte varför en del tro att semantik gör COVID-19 till ett luftburet virus, men det är väl en del av desinformationen de vill ha ut och lura folk och tro viruset är farliga än vad det är.
Som inte det vore nog med verkligheten med viruset.
När jag läser detta och de medföljde svårigheterna med ett intrången.
Så funderar jag inte på om de inte ska ändra sin tanke med SmiNEt.
Och istället köra att man måste identifiera sig ala bankid eller bättre.(Vad nu det kan vara)
Och stänga ned SmiNet för hackning, eller är det inte möjligt att ta en sådan lösning.
Att FHM blir hackade är för en del är upprörda för sakligheten de ger, så känns det för mig i alla fall.
Tegnell borde inte ha svarat på en sån fråga, som inte är hans expertis och sen med tanke på att det ska användas som ett argument för nått.
Låter bra.
Men även vad vill en hackare uppnå med en hackning av SmiNet?
Finns ju precis inget att ta fördel där, mer än förstöra som värsta sak att göra.
Jaja, vi får hoppas man säkrar detta, men varför klustret är på denna är konstigt.
För det ligger även i deras intresse om de vill vara sakliga och registrera det rätt.
Så frågan vem/vilka som utförde attacken, är en viktigare fråga än deras talepunkter som har ett ointresse för fakta.
Såklart, den glömde jag av, det är ju helt klart en god anledning för en tveksam person eller stat att göra en sådan attack.
En del i klustret är intresset desinformation, och för de är nog förtroendet viktigt att förminska för dessa.
Gör mig lite fascinerad denna hackning och syftet, de kan vara många.
Varför det används som ett argument för klustret, det är en svåra fråga, och tror inte ett svar ens någonsin kommer komma.
Och varför de inte är på FHM sida och ber dom öka säkerheten utan talepunkter, det intresserar mig rätt mycket.
För även de blir drabbade av att SmiNet blir hackade, och då de som är med i SmiNet med en diagnos, och dessa ger dom om och om igen, även om de bara är för stunden.(Betyder då att en sjukdom inträffat, en rapportering skett, och där innefattas nästan alla som besökt en läkare.(Kanske tom alla))
Har inte ens en susning om varför du berättar att du inte förstår katalogiseringen av hur en patogen smittar enligt läkevetenskapen.
Semantik ändrar inte hur patogener smitta enligt läkevetenskapen, inte ens någonsin då det har fasta parameter och kriterier.
Hade COVID-19 varit en luftburen smitta enligt läkarvetenskapen, så hade R0.talet varit 10-20 istället.
Och det du berättar med länkarna, det är att du inte förstår epitet hur patogener smittar och klassningen.
Klassningen på COVID-19 är droppsmitta, inte luftburen smitta enligt läkevetenskapen.
Och nu berättar du vet bättre än något som varit definierat av läkevetenskapen, och sedan länge.
Och ditt argument är nyheter som är oprecisa i den definitionen och återge luftburet korrekt, även du vet att det är desinformation av dig.
Och sedan mycket längre, sånt är intressant och se.
Inte heller tiden som en luftburen smitta hänger med tidsmässigt.
Denna är en desinformation de aldrig kommer ha en poäng innan man klassar om COVID-19 till men luftburen smitta.
Och det intressanta är att de skiter fullständigt att läkevetenskapen inte håller med, inte ens alls.
Detta är desinformation och medvetet förstör diskussionen.
Jag tänkte på hur en luftburen smitta fungerar och även den skillnaden att det håller sig i luften längre och när det är en luftburet patogen .
Jag har fått uppfattningen att själva kontaktsmitta av COVID-19 är lägre än vad man först trodde, i alla fall får jag den uppfattningen
Padirac berättade att en sådan mutation till luftburet inte är möjligt pga liptidhöljet.
Och Padirac gett en massa källor på detta innan, så det stämmer är jag rätt över5tygad om.
Varför håller en del på med att ändra om nått de aldrig kan ända, och vad skulle syftet vara med det undrar jag.
Då det enda som kan ändra något är att läkarvetenskapen klassar om hur COVID-19 sprids, och detta har vi inte sett ske.
Så vi får vackert vänta tills det skett, och tills dess får vi fortsätta berätta att COVID-19 inte är en luftburen smitta.
Där har vi det som jag pratade om, skulle nog ha uppdaterat först ;)
Sant, det är vår erfarenhet att viss FAKTA är hopplös att ta in för vissa, och på saker som är extremt lätt och kolla upp också.
Sen kan denna var lite jobbigare att läsa upp sig om, men varför tror man inte på läkevetenskapen som har definierat hur en patogen smittar och vad det kallas.
De tror på allvar att semantik gör så de får rätt, men kommer ju aldrig ske pga det inte är FAKTA när semantiken appliceras.