Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Hahahahaha!Hahahahaha!Vänlighet är mästrande? Nej, jag efterlyser däremot lite vänlighet i denna tråd. Mästrande är däremot otrevligt.
Hahahahaha!Hahahahaha!Vänlighet är mästrande? Nej, jag efterlyser däremot lite vänlighet i denna tråd. Mästrande är däremot otrevligt.
Stödhjul.
Det är väl så att många äldre har tappat funktioner i sitt immunförsvar och bildande av antikroppar.
Jag tror nog att en del äldre kommer aldrig bilda antikroppar mot COVID-19 och inte ens efter upprepade försök.(Vi får hoppas de är få)
Men det finns otroligt mycket mer och ta reda på här, och vi får hoppas svaren kommer in fort nog så vi vet vilka vi ska skydda och vilka vi inte behöver skydda.
Lördagens besök i ett stort köpcenter i utkanten av Stockholm visade två 'munskydd' inne i en välbesökt butik.
Person 1 bar masken över mun och näsa, Person 2 bar masken över munnen.
På väg ut ur butiken ser jag de två 'munskydden' stå och prata med mindre än en meters avstånd med personal vid utgången, bägge har dragit ned maskerna under hakan, de tackar personalen och drar upp maskerna till tidigare position innan de ger sig ut i friska luften.