Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
www.svtplay.se/video/27748743/agenda/agenda-23-aug-21-20
www.svtplay.se/video/27748743/agenda/agenda-23-aug-21-20
Kan inte minnas jag gjort det en gång, men sure, borde varit med nån gång.
Dock högerextrem, det har jag skrivit ofta.
Och ja, när det klär sig i populism, och det klassiska sättet att diskutera.
Som innebär man ska glömma av saker hela tiden.
Och man ställer sig den udda frågan hur det gick till att Tegnell blev hat objektet nummer ett för högerextrema.
Det talar för att min fråga är legitim, udda är att ingen svarar på det.
Kanske man skäms att vara en.
Vi känner igen retoriken ifrån en del och hur det diskuteras, där fakta är det hemskaste som finns.
Dock ställer jag frågan.
trumpen bryr jag mig inte om ens, dock hans lögner.
Man msåte ställa sig frågan varför en del inte kan ta in fakta, som tex handen vi blev tilldelade oss med den omfattande smitta redan före vi visste om det ens var här.
Detta är fakta som alltid ska glömmas bort, och et gör s på ett sätt att radarn åker upp direkt, då retoriken och de kortsiktiga politiska poängerna som för ofta inte ens stämmer.
Och det är då jag ställer den fråga, och gjort det par ggr, sen har andra kommit med hur Greta inte längre är hatobjektet nummer ett på dessa högerextrema forum.
Detta är en grupp som inte är intresserade av en saklig diskussion.
Nä, det gör du inte ens, utan du trodde det betydde nått.
Men det är bara dina ord och påstående, och jag frågar.
Men är osäker på om du förstår konceptet av en fråga, och med tanke på du aldrig svarar på när jag undrar vad exakt du vill lyfta och när du är vag.
Och verkar som du inte ens vet, då du vägrar svara på frågor.
Jag älskar frågor, och relevanta sådana.
Fakta:
Det här är ett virus som kännetecknas av klusterspridning av superspridare.
Det var ju bra besked idag om en generellt striktare hållning under hösten och därtill lokala utvidgade möjligheter till karantän och till och med - när det legala malandet är klart - rekommendationer om att partners/andra familjemedlemmar till covidsjuka får och kan stanna hemma i akt och mening att stävja smittspridning. Munskydd ska också införas/rekommenderas där sådana kan vara till nytta och gagn.