Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Alla ni som säger att munskydd är så diaboliskt svåra att använda rätt; så tyskarna.......vietnameserna....britterna.....japanerna.....ska jag fortsätta? Så ni säger alla dessa nationer fixar det men svensken är för korkad?
Varför så lågt självförtroende?
Alla ni som säger att munskydd är så diaboliskt svåra att använda rätt; så tyskarna.......vietnameserna....britterna.....japanerna.....ska jag fortsätta? Så ni säger alla dessa nationer fixar det men svensken är för korkad?
Varför så lågt självförtroende?
Självklart klarar de flesta av att använda munskydd. Vissa återupprepar bara vad de hört FHM säga.
Att folk i allmänhet inte använder skydd är nog en kulturfråga, de skulle bara göra det om de blev rekommenderade, vilket inte kommer ske för att kommunerna då måste tillgodose alla med munskydd vid en allmän rekommendation från regeringshåll. Så enkelt är det nog.
Socialdistansering är bra mer effektiv och när man inte kan använda munskydd.
Nej, detta blev faktiskt roliga och hur lite du vet om munskydd och problematiken.
Allt du behöver göra är titta på filmning av användandet, för direkt inse att folk inte kan använda dom.
Finns inget som hindrar dig och använda mask, men det blev inte roligt för dig märkte jag.