Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Vi har inga antikroppar och min man kom precis hem efter inläggelse med hjärtflimmer, proppar i ben och lungor, som givetvis är kvar. Jag gör mig inga illusioner om att det här säkert går vägen, men kommer att hantera det också. Framförallt är jag inte i ditt och klybans gäng som föraktar människor som har kritik mot allmänhetens hantering av befintliga restriktioner, och dubier om myndighetens rekommendationer varit och är tillräckliga i förhållande till de beteenden som visar sig. Jag är hela tiden alldeles för nära andra personer, för att jag måste om jag ska ha en inkomst. Så du behöver inte ha några idéer om hur jag går runt och "känner mig hotad", för att jag krasst deklarerat att folk inte sköter sig ens i affärer enligt FHMs rek. Det finns ingen människa som kan gå med signalsystemet mot faror påslaget i den utsträckning det skulle behövas, så jag fungerar alldeles utmärkt, tack så mycket.
Det är kanske dags att även du ser saker för vad de är, inte bara de du kan tolka i egen favör.
Du ska stanna hemma om du har symtomen.
Enda jag föraktar är osaklighet och att glömma av fakta som är vital.
Följer alla rekommendationer, då det är vi människor som sprider COVID-19.