pyssel skrev 2020-12-13 18:54:51 följande:
Läsa in dolda budskap är med all tydlighet inte din paradgren (men väl passande för er konspirationsteoretiker som ser tomtar och troll överallt). Dock är ni ju i tråden ett kotteri som nästan koketterat med den bristande förmågan att läsa korrekt mellan raderna, även om ett par medlemmar även har svårt att förstå även det avskalat direkta.
Dolt skulle jag inte kalla det, snarare så övertydligt att till och hmed dina bänkgrannar borde uppfatta budskapet.
Det är inte olagligt - än så länge
Dessutom, mot bakgrund av att jag upplever att ditt intresse för klybans inlägg är intensivare och hetare än ett svetsloppa så förvånar det mig lite att du manar att det kan bli olagligt för honom att inte bära munskydd.
Han har ju åtskilliga gånger skrivit att han inte ger sig in i trängsel, men du antyder att slags totalt och allomfattande tvång.
Nåja, jag läste i går om albansk polis som dödade någon som trotsade utegångsförbudet - så det finns folk till allt.
pyssel skrev 2020-12-13 18:38:16 följande:
Det är inte olagligt för dig att låta bli munskydd. Du får än så länge göra som du vill.
Och så klagas det på andras språkkunskaper