• Lindis771

Fråga till porrtittande män.

Hej! När jag frågar min man vad han tycker om mitt utseende så svarar han att jag är snygg, attraktiv och sexig och skön att ha sex med ???? Men trots att han gillar det han ser och har en fru som gillar sex och vi har ett bra sexliv så gillar han ändå att se på porr! Varför behöver han porr när han har enligt honom en sexglad snygg fru? Känns som att han får ut något av porren som han inte får av mig! Frågade honom varför han gillar porr och vad det är han blir kåt på och han svarade att "det ser skönt ut". Kan ni män här kanske tolka hans svar för mig för vet inte vad han menar. Är hans svar baserat på att tjejen i filmen ser skön ut att "sätta på" eller är det bara att 2 personer har sex som gör att det ser skönt ut? Väljer män porr för att se snyggare kroppar än vad de får hemma eller vad handlar detta intresse för porr egentligen om? Tacksam för svar

• Svar på tråden Fråga till porrtittande män.
  • Anonym (vidrigt)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-08 22:00:28 följande:
    Okej.. Du låter verkligen inte fullt frisk.. Tror du kanske skulle behöva prata med någon... Har du vart med om något traumatiskt?
    Jag lever ju på den här planeten?? Är inte det nog med traumatiskt? Folk är ju fullständigt vidriga i den här världen. Och du tycker att jag är sjuk? Om du bara tar och öppnar ögonen lite och blickar ut så ska du nog snart få se på något riktigt sjukt... när som kommer du få det bevisat för dig. Det kommer att komma.. Vänta bara så dyker det upp nåt snart, som får dig att få lite perspektiv på saker igen. Om du inte är totalt verklighetsfrånvänd och empatistörd dvs.
  • Kermit1561
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 20:31:26 följande:

Haha, vi kommer helt att ha tagit över då. Det behöver du inte betvivla

Och folk verkar tro att porr är något helt normalt? Det är det verkligen inte. Rätt sjukt att ni sitter här på FL och försvarar det. Men ni är väl samma typ av folk som skulle nekat kvinnor rösträtt för 100 år sen. Porrskadade män kan inte tillfredsställa kvinnor. Och de är mer eller mindre indirekta våldtäktsmän. Som runkar till kvinnor på en skärm de aldrig själva skulle kunna tillfredsställa, på bekostad av riktiga kvinnor som de nekar sex för att de är för porrskadade och slaknar till riktiga kvinnor. Det är ju sinnessjukt. Det bara tar. Tar och tar. Till sig själva. De självupptagna, egoistiska porrskadade männen. Jag hade lämnat direkt. Skulle aldrig vara tsm med en porrskadad loser! Vad ska man ens med en sån till ...? Alltså helt seriöst, det är ju patetiskt . Folk får väl göra som de vill jag kommer inte hindra dem, men de ska inte sitta och påstå att det är normalt

Jag tycker det är bra att du håller dig borta från män. Nästa steg är att du söker hjälp hos nån psykiatrier, du har uppenbara psykiska problem och bör prata med nån proffesionell.
  • Anonym (QT89)

Han tänder väl på o se andra ha sex? Varför inte joina han istället och tid han medans han tittar eller liknande? Varför göra sån stor grej av det? Och ibland kan det vara skönt med en runk och porr när man har partner.

• Anonym (Tombola)

Tycker min fru förklarade det bäst hittills: "Man har ett sexliv ihop och sen har man ett sexliv med sig själv och förstår man inte det ska man inte ge sig in i ett förhållande"

• Anonym (Filmhistoria)

Porr har funnits sen filmen uppfanns. Du kan söka på filmer från 30-talet med samma innehåll som idag. Bildkvalitén är väl sisådär. Jag tittar på porr för att jag har större sexbehov än min fru. Jag tillfredsställer mig själv när jag kollar så klart. 

• Anonym (Snäll oskyldig man!)
    Lindis771 skrev 2020-04-07 15:03:42 följande:

Hej! När jag frågar min man vad han tycker om mitt utseende så svarar han att jag är snygg, attraktiv och sexig och skön att ha sex med ???? Men trots att han gillar det han ser och har en fru som gillar sex och vi har ett bra sexliv så gillar han ändå att se på porr! Varför behöver han porr när han har enligt honom en sexglad snygg fru? Känns som att han får ut något av porren som han inte får av mig! Frågade honom varför han gillar porr och vad det är han blir kåt på och han svarade att "det ser skönt ut". Kan ni män här kanske tolka hans svar för mig för vet inte vad han menar. Är hans svar baserat på att tjejen i filmen ser skön ut att "sätta på" eller är det bara att 2 personer har sex som gör att det ser skönt ut? Väljer män porr för att se snyggare kroppar än vad de får hemma eller vad handlar detta intresse för porr egentligen om? Tacksam för svar

Kollar på porr kan man nog göra hur snygg, kåt och sexig fru man än har. Självklar väljer man ut porr där man finner kvinnan attraktiv och att mannen som är med inte stör upplevelsen(vilket den manliga aktören ofta gör). Själv gillar jag egentligen inte porr men det är ibland skönt att bara leva sig in i en situation och få onanera utan att blanda in någon. Hon står ju bara modell för ett fantasiligg, ingen man vill träffa, känna krav eller något ifrån. Man vill bara få utlösning och låtsas att man bara tar för sig och ligger kravlöst utan minsta eftertanke. Som vilket djur som helst.
  • Anonym (Runkar varje dag!)

Vi män anlägger runkvanor redan tonåren och den svåra att bryta. Är som att dricka kaffe, de flesta gör det utan att tänka på det.

Finns det kanske något han ser på som han inte kan göra med dig?

Analsex, att kissa på varandra eller ngt annat?

Han kanske bär på en sexuell fantasi?

• Anonym (Mannen)

Känner igen mej.

TS: Han talar inte sanning och det är något han inte är nöjd med i ert sex.

Några teorier.

Män är otåliga o nöjer sig inte med samma tjatiga sex i åratal och vill förnya det helt enkelt, medan damen inte är äventyrliga o nyfikna på nya tag. Jag tycker att mannen har rätt och att det är sunt att i hela sitt liv förnya sexbuffen. Typiskt är att han vill prova nytt som analt, rollspel, sexiga kläder, leksaker medan hon hela tiden är den som bromsar och spelar upp en attityd som visar att hon motvilligt är med efter lite tjat. Ja det är extremt avtändande med dessa kvinnor och datorn blir logiskt val.

Ställ krav på att titta på porr tillsammans och var öppensinniga för exakt allt ni ser där inga negativa kommentarer! Utan acceptera att folk älskar det som ni idag tycket är absurt då ni inte är erfarna o mogna för detta ännu!!!!!

Sen väljer resp ut 3 nya saker var som ni ska prova minst 3 gånger.

Därefter inspireras ni av mer porr och upprepar och på så sätt utvecklar er.

• LindaSolis
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 20:31:26 följande:

Haha, vi kommer helt att ha tagit över då. Det behöver du inte betvivla

Och folk verkar tro att porr är något helt normalt? Det är det verkligen inte. Rätt sjukt att ni sitter här på FL och försvarar det. Men ni är väl samma typ av folk som skulle nekat kvinnor rösträtt för 100 år sen. Porrskadade män kan inte tillfredsställa kvinnor. Och de är mer eller mindre indirekta våldtäktsmän. Som runkar till kvinnor på en skärm de aldrig själva skulle kunna tillfredsställa, på bekostad av riktiga kvinnor som de nekar sex för att de är för porrskadade och slaknar till riktiga kvinnor. Det är ju sinnessjukt. Det bara tar. Tar och tar. Till sig själva. De självupptagna, egoistiska porrskadade männen. Jag hade lämnat direkt. Skulle aldrig vara tsm med en porrskadad loser! Vad ska man ens med en sån till ...? Alltså helt seriöst, det är ju patetiskt . Folk får väl göra som de vill jag kommer inte hindra dem, men de ska inte sitta och påstå att det är normalt

Så om en tjej gillar porr är det lika fel o tråna efter de manliga kropparna?
  • Anonym (vidrigt)
    LindaSolis skrev 2020-04-10 16:09:51 följande:
    Så om en tjej gillar porr är det lika fel o tråna efter de manliga kropparna?

Jag tycker det är konstigt och töntigt att kolla på porr. I min värld är det bara incels som inte själva kan få sex som kollar på sånt.

Porr = låg status

Svar på tråden Fråga till porrtittande män.