Inlägg från: Kermit1561 |Visa alla inlägg
  • Kermit1561

Fråga till porrtittande män.

Lindis771 skrev 2020-04-07 22:53:21 följande:

Jag tittar också på porr men då är det inte andra män som är objekt för min lust

Så det är ok att du tittar på och tänder på andra men inte att han gör det?? Snacka om hyckleri och dubbelmoral.

Porr fyller samma behov som annan film, litteratur och fiktion, verklighetsflykt, omväxling, inspiration, underhållning etc.. inget konstigt alls.
  • Kermit1561
    Lindis771 skrev 2020-04-08 17:56:19 följande:

Den stora skillnaden mellan mig och min man är att han kan ha sex och utföra allt han önskar med mig i verkligheten, men tydligen stillar inte det hans behov eftersom han använder porr. Uppenbart så får han ut något av porr som han inte får av mig.

Jag kan ha skön sex i verkligheten med min man så därför får jag inte ut något av att se porr som innehåller samma sex som jag upplever irl, däremot upplever jag inte lesbiskt i verkligheten och just därför är det det jag väljer att se på i porr. Tänker att min man väljer att njuta av porr för att han får inte uppleva att ha sex med en perfekt 25åring i verkligheten men får fantisera om det genom porren istället. Det sex som de utför upplever vi ju tillsammans så det är ju inget han behöver fantisera om.

Men vad är egentligen skillnaden? Han tittar precis som du på nånting han inte kan få hemma. Varför skulle ditt tittande på nått sätt vara bättre?
  • Kermit1561
    Lindis771 skrev 2020-04-08 19:44:18 följande:

[quote=80328802][quote-nick]Kermit1561 skrev 2020-04-08 18:21:27 följande:[/quote-nick]Men vad är egentligen skillnaden? Han tittar precis som du på nånting han inte kan få hemma. Varför skulle ditt tittande på nått sätt vara bättre?[

Vad är det han tittar på som han inte kan få hemma? Den slags sex han ser på i porr får han hemma med mig!

Ja då kanske det är 25-åringarna han tittar på.
  • Kermit1561
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 20:01:22 följande:

Tror att det är samma sorts män som nekade kvinnor rösträtt för 100 år sen som håller på sådär. Att bli upphetsad av kroppar på en skärm mer än en riktig kvinna är vad som skulle kunna diagnotiseras som "porrskada". Det är ett sjukt beteende i sig. Och den bästa medicinen är nog rejäl tilltygling. Detta kommer inte vara OK beteende för män inom 100 år, folk ligger lite efter bara. Precis som de alltid gör

Detsamma gäller ju TS, hon föredrar också kroppar på en skärm. Men eftersom hon är kvinna är det ok?

Det är väl snarare sexister som du som kommer vara utrotade om 100år.
  • Kermit1561
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 20:31:26 följande:

Haha, vi kommer helt att ha tagit över då. Det behöver du inte betvivla

Och folk verkar tro att porr är något helt normalt? Det är det verkligen inte. Rätt sjukt att ni sitter här på FL och försvarar det. Men ni är väl samma typ av folk som skulle nekat kvinnor rösträtt för 100 år sen. Porrskadade män kan inte tillfredsställa kvinnor. Och de är mer eller mindre indirekta våldtäktsmän. Som runkar till kvinnor på en skärm de aldrig själva skulle kunna tillfredsställa, på bekostad av riktiga kvinnor som de nekar sex för att de är för porrskadade och slaknar till riktiga kvinnor. Det är ju sinnessjukt. Det bara tar. Tar och tar. Till sig själva. De självupptagna, egoistiska porrskadade männen. Jag hade lämnat direkt. Skulle aldrig vara tsm med en porrskadad loser! Vad ska man ens med en sån till ...? Alltså helt seriöst, det är ju patetiskt . Folk får väl göra som de vill jag kommer inte hindra dem, men de ska inte sitta och påstå att det är normalt

Jag tycker det är bra att du håller dig borta från män. Nästa steg är att du söker hjälp hos nån psykiatrier, du har uppenbara psykiska problem och bör prata med nån proffesionell.
  • Kermit1561
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-10 19:55:09 följande:

Jag tycker det är konstigt och töntigt att kolla på porr. I min värld är det bara incels som inte själva kan få sex som kollar på sånt.

Porr = låg status

Jag tror det är rätt ömsesidigt, fördomsfullhet brukar ha rätt låg status bland de som gillar porr.
  • Kermit1561
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-10 20:51:35 följande:

Jaha och? Vem bryr som om vad porrskadade lågstatus män tycker ?

Inte jag iaf...

Med tanke på alla dina inlägg som handlar om dem så bryr du dig uppenbarligen rätt mycket.
Svar på tråden Fråga till porrtittande män.