• Lindis771

Fråga till porrtittande män.

Hej! När jag frågar min man vad han tycker om mitt utseende så svarar han att jag är snygg, attraktiv och sexig och skön att ha sex med ???? Men trots att han gillar det han ser och har en fru som gillar sex och vi har ett bra sexliv så gillar han ändå att se på porr! Varför behöver han porr när han har enligt honom en sexglad snygg fru? Känns som att han får ut något av porren som han inte får av mig! Frågade honom varför han gillar porr och vad det är han blir kåt på och han svarade att "det ser skönt ut". Kan ni män här kanske tolka hans svar för mig för vet inte vad han menar. Är hans svar baserat på att tjejen i filmen ser skön ut att "sätta på" eller är det bara att 2 personer har sex som gör att det ser skönt ut? Väljer män porr för att se snyggare kroppar än vad de får hemma eller vad handlar detta intresse för porr egentligen om? Tacksam för svar

• Svar på tråden Fråga till porrtittande män.
  • Anonym (899)

Vi killar är visuella varelser, det är själva situationen som spelas upp som gör oss upphetsade. Om din kille blir kåt av att se en kvinna som t.ex. tas hårt bakifrån och sedan får ta sats i ansiktet så betyder det mest troligt att han vill göra det med dig och inte med kvinnan på filmen.

• Anonym (Porrimpotent)

Det blir ett behov, är så enkelt och lättillgängligt. Går bara inte att släppa tanken att googla fram något som man får en idé att se på. Sedan blir det bara så att man runkar, kan inte titta utan att samtidigt dra i snasen.
    Tyvärr fixar jag inte längre att ha sex på riktigt. Spelar ingen roll vilken toppenpingla man har utan ska ståndet hålla hela vägen så får man lägga en platta med ett porrklipp på hennes rygg när man försöker bakifrån.
    Trist.

• Smed75
    Lindis771 skrev 2020-04-08 10:26:42 följande:

Det är ju något väldigt skevt när han hade kvar nakenfoto på sina ex under många år!!? Av vilken anledning egentligen?

Vaa vad då har han naken bilder på exen..?

Alltså att han kollar på porr är ju en sak, det kan tex va att man bara vill komma lite snabbt! Eller att man är nyfiken på hur andra, ser ut!

Eller helt enkelt att han vill ha lite ombyte!

Själv tycker jag porr är sjukt tråkigt. Till gjort och oftast känns det inte ens som om de njuter!

Ska jag kolla på port ser jag gärna amatörporr!

Men att han har kvar bilder på ex känns ju inte ok.. Varför liksom.. Du ser ju dessutom sjukt sexig ut!
  • Kermit1561
    Lindis771 skrev 2020-04-07 22:53:21 följande:

Jag tittar också på porr men då är det inte andra män som är objekt för min lust

Så det är ok att du tittar på och tänder på andra men inte att han gör det?? Snacka om hyckleri och dubbelmoral.

Porr fyller samma behov som annan film, litteratur och fiktion, verklighetsflykt, omväxling, inspiration, underhållning etc.. inget konstigt alls.
  • Anonym (Alla fantiserar)

Jag ser på porr.
    Mest som inspiration vid självsex.
    Att tillfredsställa sig själv är vanligt och hälsosamt för både kvinnor och män.
    Enligt min uppfattning är det mycket vanligt att kvinnor fantiserar om män från verkligheten när de tillfredsställer sig själva, t ex fantiserar om en arbetskamrat, sin systers man, sin mans bästa kompis, en granne, en hantverkare, en artist eller skådespelare, eller någon annan man från verkligheten.

Så som beskrivs i trådstarten kan man ju tolka det som att det är inte ens ok att läsa en vanlig bok eller se en vanlig spelfilm? Inte ok att fantisera?

På senare tid har jag medvetet valt att vänja mig vid och att öva mig i att oftast se på sådan typ av porr där jag i fantasin kan sätta in min egen fru i handlingen och i mina fantasier, gärna också scener där den kvinnliga skådespelaren/amatören till utseende och/eller sätt direkt liknar min fru. Detta nya sätt att se på porr har jag märkt stärker de underliggande tankarna, stärker muskelminnet och påverkar positivt min lust, min vilja och förmåga att tända på min fru, att uppskatta henne mer både i vardagen och i sexlivet.

Hon accepterar inom sig själv att jag tittar på porr men hon gillar inte att prata om det eller att ge mig sin tydliga bekräftelse. Det är helt ok för min del och jag väljer därför att visa hänsyn att inte skriva henne på näsan eller låta henne avslöja mig.

Ibland händer det att vi tittar på porr tillsammans och det ger mycket härliga stunder.
    Hon vill inte tydligt berätta för mig vad hon önskar titta på.
    Men en sak är helt säker, hon är inte intresserad av att se skådespelare/amatörer som liknar mig.
    Jag har tolkat henne, spionerat lite oskyldigt och lagt mig vinning om att ta reda på vad hon gillar.

När hon är ensam gillar hon bl a att titta både på lesbisk porr och på bögporr, även lite BDSM, hårt sex, gangbang och typ lite förnedring. Ganska mycket lesbiskt, såväl fint och romantiskt men även där en eller två kvinnor dominerar en kvinna med stora leksaker etc. Hon tittar även på svarta män som älskar med vita kvinnor. Ganska ofta kvinnor som får massage och blir förförda av den vältränade välutrustade svarta eller vita massören. Men inget av detta skulle hon någonsin avslöja eller erkänna för mig.

Tillsammans med mig gillar hon bl a att titta på Interracial, gärna där en eller flera svarta vältränade män, helst mycket välutrustade, älskar/knullar med en blond milf, gärna medan hennes vita man tittar på. Även scener där en gift kvinna blir förförd och är otrogen med en svart ung älskare utan att maken vet något.
    Men inte bara svarta män. En annan av hennes favoriter är när två välklädda snygga vita affärsmän förför en kvinna, gärna en gift kvinna, och tar hand om henne mycket väl i en trekant. Även voyer/exhibitionism/amatör gillar hon, både på film och lite i verkligheten, då hon gillar att bli tittad på.

Det jag aldrig kan begripa är hur många kvinnor ofta verkar anse det vara ok att få orgasm med inspiration från att fantisera om sin mans bästa vän,
    men att det är helt förkastlig av hennes man att få utlösning med inspiration från fantasierna som utspelar sig i en porrfilm?
    Vad är denna enormt stora skillnad???

• Anonym (Ö)

Porr och onani har inget med relationen att göra. Jag är lyckligt gift med världens bästa älskare, kollar porr 1-3 gånger om dagen i samband med onani.

• Lindis771
    Anonym (Alla fantiserar) skrev 2020-04-08 17:24:48 följande:

Jag ser på porr.

Mest som inspiration vid självsex.

Att tillfredsställa sig själv är vanligt och hälsosamt för både kvinnor och män.

Enligt min uppfattning är det mycket vanligt att kvinnor fantiserar om män från verkligheten när de tillfredsställer sig själva, t ex fantiserar om en arbetskamrat, sin systers man, sin mans bästa kompis, en granne, en hantverkare, en artist eller skådespelare, eller någon annan man från verkligheten.

Så som beskrivs i trådstarten kan man ju tolka det som att det är inte ens ok att läsa en vanlig bok eller se en vanlig spelfilm? Inte ok att fantisera?

På senare tid har jag medvetet valt att vänja mig vid och att öva mig i att oftast se på sådan typ av porr där jag i fantasin kan sätta in min egen fru i handlingen och i mina fantasier, gärna också scener där den kvinnliga skådespelaren/amatören till utseende och/eller sätt direkt liknar min fru. Detta nya sätt att se på porr har jag märkt stärker de underliggande tankarna, stärker muskelminnet och påverkar positivt min lust, min vilja och förmåga att tända på min fru, att uppskatta henne mer både i vardagen och i sexlivet.

Hon accepterar inom sig själv att jag tittar på porr men hon gillar inte att prata om det eller att ge mig sin tydliga bekräftelse. Det är helt ok för min del och jag väljer därför att visa hänsyn att inte skriva henne på näsan eller låta henne avslöja mig.

Ibland händer det att vi tittar på porr tillsammans och det ger mycket härliga stunder.

Hon vill inte tydligt berätta för mig vad hon önskar titta på.

Men en sak är helt säker, hon är inte intresserad av att se skådespelare/amatörer som liknar mig.

Jag har tolkat henne, spionerat lite oskyldigt och lagt mig vinning om att ta reda på vad hon gillar.

När hon är ensam gillar hon bl a att titta både på lesbisk porr och på bögporr, även lite BDSM, hårt sex, gangbang och typ lite förnedring. Ganska mycket lesbiskt, såväl fint och romantiskt men även där en eller två kvinnor dominerar en kvinna med stora leksaker etc. Hon tittar även på svarta män som älskar med vita kvinnor. Ganska ofta kvinnor som får massage och blir förförda av den vältränade välutrustade svarta eller vita massören. Men inget av detta skulle hon någonsin avslöja eller erkänna för mig.

Tillsammans med mig gillar hon bl a att titta på Interracial, gärna där en eller flera svarta vältränade män, helst mycket välutrustade, älskar/knullar med en blond milf, gärna medan hennes vita man tittar på. Även scener där en gift kvinna blir förförd och är otrogen med en svart ung älskare utan att maken vet något.

Men inte bara svarta män. En annan av hennes favoriter är när två välklädda snygga vita affärsmän förför en kvinna, gärna en gift kvinna, och tar hand om henne mycket väl i en trekant. Även voyer/exhibitionism/amatör gillar hon, både på film och lite i verkligheten, då hon gillar att bli tittad på.

Det jag aldrig kan begripa är hur många kvinnor ofta verkar anse det vara ok att få orgasm med inspiration från att fantisera om sin mans bästa vän,

men att det är helt förkastlig av hennes man att få utlösning med inspiration från fantasierna som utspelar sig i en porrfilm?

Vad är denna enormt stora skillnad???

Den stora skillnaden mellan mig och min man är att han kan ha sex och utföra allt han önskar med mig i verkligheten, men tydligen stillar inte det hans behov eftersom han använder porr. Uppenbart så får han ut något av porr som han inte får av mig.

Jag kan ha skön sex i verkligheten med min man så därför får jag inte ut något av att se porr som innehåller samma sex som jag upplever irl, däremot upplever jag inte lesbiskt i verkligheten och just därför är det det jag väljer att se på i porr. Tänker att min man väljer att njuta av porr för att han får inte uppleva att ha sex med en perfekt 25åring i verkligheten men får fantisera om det genom porren istället. Det sex som de utför upplever vi ju tillsammans så det är ju inget han behöver fantisera om.
  • Anonym (Alla fantiserar)
    Lindis771 skrev 2020-04-08 17:56:19 följande:
    Den stora skillnaden mellan mig och min man är att han kan ha sex och utföra allt han önskar med mig i verkligheten, men tydligen stillar inte det hans behov eftersom han använder porr. Uppenbart så får han ut något av porr som han inte får av mig.

Jag kan ha skön sex i verkligheten med min man så därför får jag inte ut något av att se porr som innehåller samma sex som jag upplever irl, däremot upplever jag inte lesbiskt i verkligheten och just därför är det det jag väljer att se på i porr. Tänker att min man väljer att njuta av porr för att han får inte uppleva att ha sex med en perfekt 25åring i verkligheten men får fantisera om det genom porren istället. Det sex som de utför upplever vi ju tillsammans så det är ju inget han behöver fantisera om.
    Och återigen så förstår jag inte den stora skillnaden.

Om inte skillnaden helt enkelt är att du bestämmer vad som är rätt och fel, med 100% utgångspunkt bara från dig själv.
    Du bestämmer att du gör rätt och du bestämmer att han gör fel.
    Då kan jag förstå den stora skillnaden.

Du kan väl inte ärligt och på allvar mena att du bestämmer att det är ok för honom att se på lesbisk porr och att du har ensam rätt att bestämma att annan porr är inte ok att han tittar på?
    Men herregud, kan du bestämma att det är rätt och att han måste vara intresserad av och tända på lesbisk porr men inte på annan typ av porr?

Eller om det bara är ok att han gillar porr som han inte kan få med dig så skulle det t ex vara ok att han tittade på och tände på djurporr eller våldssex, eller något annat extremt? (i exemplet är det självfallet ointressant om det på senare tid blivit olagligt eller inte).
    Ursäkta mig, men för mig är ditt resonemang helt obegripligt!
  • Kermit1561
    Lindis771 skrev 2020-04-08 17:56:19 följande:

Men vad är egentligen skillnaden? Han tittar precis som du på nånting han inte kan få hemma. Varför skulle ditt tittande på nått sätt vara bättre?
  • Lindis771

[quote=80328802][quote-nick]Kermit1561 skrev 2020-04-08 18:21:27 följande:[/quote-nick]Men vad är egentligen skillnaden? Han tittar precis som du på nånting han inte kan få hemma. Varför skulle ditt tittande på nått sätt vara bättre?[

Vad är det han tittar på som han inte kan få hemma? Den slags sex han ser på i porr får han hemma med mig!

Svar på tråden Fråga till porrtittande män.