Regeringen vill ta ett steg mot diktatur
Jag vill inte ha nåt förklarat av dig. Jag har försökt förklara för dig att Tegnell är årets klantarsel.
FHMs strategi har lett till att Sverige är överlägset sämst i norden på att hantera Corona. T.o.m Hallengren har insett detta nu och erkänner att Sverige har en överdödlighet.
Jag tror forum-sossarna strax rättar in sig i ledet och erkänner det som regeringen redan insett.
FHMs strategi har lett till att Sverige är överlägset sämst i norden på att hantera Corona. T.o.m Hallengren har insett detta nu och erkänner att Sverige har en överdödlighet.
Jag tror forum-sossarna strax rättar in sig i ledet och erkänner det som regeringen redan insett.
Det intressanta är att man finner det värt att tillsätta en Corona-kommission. Mitt råd till dig är att invänta dess resultat och därefter hålla med sosseriet vad de än säger.
Hur går det med fåtöljforskningen? Vad har du kommit fram till? Vilken är den bästa fåtöljden?
Se där, nu är erkänner t.o.m du överdödligheten.
Nu erkänner Tegnell att Sverige inte valt rätt virusstrategi och att alldeles för många dött i ett tidigt skede. Nu dröjer det inte länge innan du vänder på kappan och håller med mig.
Nu erkänner Tegnell att Sverige inte valt rätt virusstrategi och att alldeles för många dött i ett tidigt skede. Nu dröjer det inte länge innan du vänder på kappan och håller med mig.
Äldreboendedöd av influensa och vinterkräksjuka är i sig inget nytt. Sedan länge har vi funnit oss i den. Det nya är ”coronayrvakenheten”.
Sveket skedde nämligen för 30 år sedan. Den 1 januari 1992 infördes den så kallade ädelreformen (efter kommittén Äldredelegationen som föreslog reformen). Då tog kommunerna, genom sina socialtjänster, hand om äldrevården och dess sjukvård.
Samtidigt bestämdes, i lag, att de inte fick anställa läkare."