• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Ska tvätta imorgon. Hoppas inte jag stöter på den där söta tjejen. Tvättstugan ligger i svalen bredvid hennes.

*Tänker lite för mig själv*

• LukeStairwalker
    Disa35 skrev 2020-04-10 10:39:19 följande:

Inte den blekaste, men det blir ingen jättebaluns här heller. Fisk kanske, om man ska vara precis rättrogen

Tacos låter faktiskt gott - vad har du till dina?

Jag gillar tomat, ost, lök, isbergssallad, creme fraiche, tacosås ( Den starka på Willys i metallburk med skelett på). Helst tacoskal eller nachos till. Jag är nog ganska trökvanlig tror jag.

Ni då?
  • Disa35
    LukeStairwalker skrev 2020-04-10 14:12:52 följande:
    Jag gillar tomat, ost, lök, isbergssallad, creme fraiche, tacosås ( Den starka på Willys i metallburk med skelett på). Helst tacoskal eller nachos till. Jag är nog ganska trökvanlig tror jag.

Ni då?
    Försöker hålla mig till originalrecept, men tex mex är väldigt gott
    Jag brukar ha med majs också, och paprika och jalapenos - plus hemmagjord guacamole. Med skal eller nachos
  • LukeStairwalker
    Disa35 skrev 2020-04-10 15:01:00 följande:

Försöker hålla mig till originalrecept, men tex mex är väldigt gott

Jag brukar ha med majs också, och paprika och jalapenos - plus hemmagjord guacamole. Med skal eller nachos

Absolut! Guacamole glömde jag :)

Det kan ha på chipsen bara och en kall öl till. Helst direkt ur flaskan på balkongen.
  • Disa35
    LukeStairwalker skrev 2020-04-10 15:12:01 följande:
    Absolut! Guacamole glömde jag :)

Det kan ha på chipsen bara och en kall öl till. Helst direkt ur flaskan på balkongen.
    Låter bra

Jag har för övrigt hamnat i en något konstig situation.
  • Mortiscia80
    LukeStairwalker skrev 2020-04-10 14:12:52 följande:

Ni då?
    Som dig fast med gurka och burkmajs också :) Mediumsås.
  • Mortiscia80

Gjorde världens fynd idag! Insåg igår att junior måste få en egen byrå till sina kläder, hade hittat och mätt ut en plats och började kolla marknadsplatsen på Facebook. Hittade en svart med tre lådor, exakt rätt mått, och den fanns kvar fick jag veta imorse. För femti spänn! Helt oslagbart! Skrattande Hämtade på fm, har torkat utsidan (även med alkogel med tanke på virus just nu), dammsugit ur lådor och torkat inuti, fäst i väggen så den inte tippar och fyllt på med kläder. Och gjort två maskiner tvätt. Idag känner man sig nyttig! Glad

Glad påsk på er Solig

• Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-10 17:14:04 följande:

Gjorde världens fynd idag! Insåg igår att junior måste få en egen byrå till sina kläder, hade hittat och mätt ut en plats och började kolla marknadsplatsen på Facebook. Hittade en svart med tre lådor, exakt rätt mått, och den fanns kvar fick jag veta imorse. För femti spänn! Helt oslagbart! Skrattande Hämtade på fm, har torkat utsidan (även med alkogel med tanke på virus just nu), dammsugit ur lådor och torkat inuti, fäst i väggen så den inte tippar och fyllt på med kläder. Och gjort två maskiner tvätt. Idag känner man sig nyttig! Glad

Glad påsk på er Solig

Duktig du är. . Jag brukar själv aldrig få något gjort när jag är ledig. Fast jag har inte dåligt samvete för det. .

Glad påsk på dig med. .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-04-10 17:16:21 följande:
    Duktig du är. . Jag brukar själv aldrig få något gjort när jag är ledig. Fast jag har inte dåligt samvete för det. .

Glad påsk på dig med. .
    Haha tackar :D Men som alla andra så berättar man väl bara när man väl har gjort nåt för en gångs skull ;) Många dagar går mest åt till att hålla skeppet flytande, så det var kul att det gick så bra idag :)
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-04-10 17:35:51 följande:
    Haha tackar :D Men som alla andra så berättar man väl bara när man väl har gjort nåt för en gångs skull ;) Många dagar går mest åt till att hålla skeppet flytande, så det var kul att det gick så bra idag :)
    Haha, jo, det är väl sant, men det förringar ju inte det man faktiskt har gjort, fast jag kan stolt säga att jag inte har gjort ett enda dugg. . Man måste ju veta när man ska relaxa också.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.