• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • flygrl
    Aniiee skrev 2020-04-08 19:29:31 följande:

Dags för Pesach i år igen...... 

Firar du?
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-08 20:44:16 följande:
    Torsten is a rude boy. :P

Asså, visst är det hälsosamt att träna och jag själv gör det gärna men fanatism har jag svårt för likaså kroppshets. Det handlar ju om att må bra men typ kroppshets leder ju snarare till stress och ångest. :/
    Litenmenhård skrev 2020-04-08 18:32:22 följande:

Jag har kommit på att det tjejer vill ha är "SBV". 

Med anspelning på...?

Ha ha...måste erkänna att första gången jag såg ditt nick tänkte jag faktiskt ?Åh nej, ännu en snubbe som vill beklaga sig över sin lilla snopp!?...fast snart fattade jag att jag misstagit mig som fan. :-P (Hoppas du inte tar illa upp utan kan se det komiska i det hela ;)
    Jah Torsten is a damn rude boy, mon.

SBV har jag tolkat som att mannen ska vara av större bättre virke. Fast det kan ju misstolkas, haha.

Jo, mitt nick var väl inte helt genomtänkt, men det syftar på att jag är liten, fast så liten är jag väl ändå inte (168 cm), men jag känner mig ganska liten och att jag är en hård motherf*cker! . Fast det kanske jag inte heller är egentligen.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-04-08 20:39:39 följande:

Jag har precis träffat världens sötaste tjej. Hon är nyinflyttad det var min kompis som jag skulle möta som kände henne från där hon bodde förut för de bodde på samma ställe innan hon flyttade hit. Hoppas jag springer på henne fler gånger.

Vi håller tummarna!
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-08 20:50:22 följande:
    Vi håller tummarna!
    Tack. . Får kolla status på henne sen.
  • Litenmenhård

Nu ska jag nanna kudde. Sussa godis, folket.

• Aniiee
    flygrl skrev 2020-04-08 20:49:16 följande:
    Firar du?
    Lite grann.
    I have a growing lack of disgust for you
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-04-08 18:16:26 följande:

Jag är inte med i Staines massive utan stainless massive. 

Litenmenhård skrev 2020-04-08 20:49:59 följande:

Jah Torsten is a damn rude boy, mon. . 

SBV har jag tolkat som att mannen ska vara av större bättre virke. Fast det kan ju misstolkas, haha.

Jo, mitt nick var väl inte helt genomtänkt, men det syftar på att jag är liten, fast så liten är jag väl ändå inte (168 cm), men jag känner mig ganska liten och att jag är en hård motherf*cker! . Fast det kanske jag inte heller är egentligen.

Man kan väl va av bra virke även om man inte är jättelång?! Du är deffo inte liten jmf med mig som är 155 cm. Jag tycker du är skön, rolig och trevlig!
    Litenmenhård skrev 2020-04-08 20:57:06 följande:

Nu ska jag nanna kudde. Sussa godis, folket.

God natt!
  • flygrl
    Aniiee skrev 2020-04-08 21:18:40 följande:

Lite grann.

Ok, då önskar jag dig en trevlig pesach (kan man säga så?)! Firar ni sedermåltid?
  • Disa35
    flygrl skrev 2020-04-08 17:44:53 följande:
    Intressant läsning. Jag förstår det för dig närapå är livsviktigt med diskussionerna här på FL, att det ger stimulans och mening. Och det är ju bra. Du är en engagerad och tänkande person.

Själv blev jag medlem för fyra år sen. Jag hade jobbiga tonår och fick skolgången sabbad pga bla. mobbing och blev medlem här för att försöka öva på min svenska, att bli bättre på att uttrycka mig på svenska helt enkelt. Att läsa och skriva på FL hjälper mig också skingra jobbiga tankar och dessutom somna om när jag vaknar på natten och har svårt somna om. Lektrådarna är där man hittar mig mest.
    Disa35 skrev 2020-04-08 07:23:09 följande:

Jodå, jag var i Paris.

Coolt, välkommen tillbaka till Sverige. Det är möjligt att det är så. Jag hoppas bara dom kan lösa det där nån gång för Palmes efterlevandes skull och för samhällets skull men tror det först när jag ser det... :/
    Tack
    Jag tycker att du skriver väldigt bra svenska; bättre än en hel del etniska svenskar.
    Hur gammal var du när du kom hit?

Ja...han åklagaren säger ju att inom första halvan av 2020 ska han antingen väcka åtal eller lägga ner utredningen, så vi får väl se.
    Man hoppas ju, framförallt att mördaren fortfarande lever så man kan fråga ut honom.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-04-08 22:53:47 följande:
    Litenmenhård skrev 2020-04-08 20:49:59 följande:

Jah Torsten is a damn rude boy, mon. . 

Man kan väl va av bra virke även om man inte är jättelång?! Du är deffo inte liten jmf med mig som är 155 cm. Jag tycker du är skön, rolig och trevlig! God natt!
    Tack. . Jag måste säga det samma. Alltid trevligt att prata med dig. .

God morgon förresten.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.