Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Dags för Pesach i år igen......
Jag har kommit på att det tjejer vill ha är "SBV".
Jag har precis träffat världens sötaste tjej. Hon är nyinflyttad det var min kompis som jag skulle möta som kände henne från där hon bodde förut för de bodde på samma ställe innan hon flyttade hit. Hoppas jag springer på henne fler gånger.
Nu ska jag nanna kudde. Sussa godis, folket.
Jag är inte med i Staines massive utan stainless massive.
Jah Torsten is a damn rude boy, mon. .
SBV har jag tolkat som att mannen ska vara av större bättre virke. Fast det kan ju misstolkas, haha.
Jo, mitt nick var väl inte helt genomtänkt, men det syftar på att jag är liten, fast så liten är jag väl ändå inte (168 cm), men jag känner mig ganska liten och att jag är en hård motherf*cker! . Fast det kanske jag inte heller är egentligen.
Nu ska jag nanna kudde. Sussa godis, folket.
Lite grann.
Jodå, jag var i Paris.
Jah Torsten is a damn rude boy, mon. .
SBV har jag tolkat som att mannen ska vara av större bättre virke. Fast det kan ju misstolkas, haha.
Jo, mitt nick var väl inte helt genomtänkt, men det syftar på att jag är liten, fast så liten är jag väl ändå inte (168 cm), men jag känner mig ganska liten och att jag är en hård motherf*cker! . Fast det kanske jag inte heller är egentligen.