Här är vi alla vänner.
Ich habe eine problem. Ich habe eine pretzel ind mein nase.
Ursäkta min "fylletyska", som jag kallar den.
Ich habe eine problem. Ich habe eine pretzel ind mein nase.
Ursäkta min "fylletyska", som jag kallar den.
*Vaknar till: Ini Kamoze-Here comes the hotstepper.*
Då har det alltså hänt. På bussen hem ifrån stan så var det en unge som frågade om jag ville sitta då bussen var full. Ett tecken på att man är gammal!
I'm too sexy for my shirt. Too sexy for my shirt. Too sexy it hurts.
Tappade hakan som bara den idag.
Den där melodin som spelas här och där i "Babe - den modiga lilla grisen", den har jag ALLTID trott är specialskriven för filmen eller urgammal och från Irland.
Men nej, upptäckte idag att den från början är någon reggae-historia från 1977. WTF??? LURAD!!!
Eller hur! Så mysig, och ändå med så många bra budskap!
Jag kollade lite mer och jag hade fel "puuh!"
Det är visst en bit av en symfoni skriven för orgel 1886. Så blev det reggaestuk med text 1977, och så underbar melodi till filmen på 90-talet.
Sök på If I had words Babe så hittar du den - och får kanske se James Cromwell dansa jigg för att muntra upp grisen
Jag sitter och funderar på en sak. Jag har lite tråkigt så då blir det så ibland. Ni vet i filmer, när hela befolkningen har dött av någon anledning, varför är det alltid någon som säger att dem måste återbefolka jorden? Är inte det dumt? Jag menar, det var ju därför jorden gick under och dessutom, låt säga att det finns två människor kvar på jorden. En man och en kvinna. Hur i hela fridens namn ska de kunna återbefolka jorden? Man kan inte återbefolka jorden på en generation! Jag har räknat på det.
God morgon på er! Idag har jag så ont i halsen. Tror jag har åkt på något.